thea | 5

4.1K 143 62
                                    

תיאה סטון-

אל תתאהבי. אני לא יודעת למה אנשים מזהירים אחרים לגבי זה. אבל אני יודעת שזה לא הגיוני. אני לא יכולה לראות בן אדם אחד בעולם שלא התאהב או שהתאהבו בו. כל בן אדם צריך להרגיש את הרגש הזה. לחוות את הדבר הזה. אני יודעת טוב מאוד שהמילה אהבה היא בולשיט אחד גדול, ואני תמיד אומרת לעצמי שאני לא אתאהב ואני לא יודעת למה לא הקשבתי לעצמי לפני חודשיים שהאקס שלי בגד בי. בן זונה.

אני לא יודעת מי זה האיש שדיברתי איתו. שהזהיר אותי מהאהבה, אני יודעת שאני גם לא אפגוש אותו בזמן הקרוב, כי הוא גם אמר שהוא לא מתכוון לחזור למועדון. הבנתי קצת ממה שהוא סיפר לי על ג'ולייט. היא גרמה לו להאמין שהיא מאוהבת בו ושאולי יקרה ביניהם משהו, אני לא מבינה למה היא לא סיפרה לו שהיא עומדת להתחתן, אבל היא טיפשה על כך שלא עשתה זאת.

אני עוצרת מלחשוב על הדברים האלה בזמן שאני מסתכלת על הבניין הגדול. נושמת את האוויר, ומוציאה. אני לא יודעת אם להיכנס לבניין הגדול הזה ולקחת את הסיכון שכנראה גם לעבודה הזאת לא יקבלו אותי, אבל שווה לנסות. קראתי שהמשכורת פה יותר גבוהה ממה שאני יכולה להשיג בחודש במועדון. אז אני חושבת שאני אנסה.

זה לא כזה קשה להיות מזכירה. נכון? זה רק לענות לטלפונים ולהעביר את הלקוחות למעסיקים שהם צריכים. לא צריך הרבה נסיון בזה, אני חושבת.

החלטתי לקחת את עצמי בידיים ולפתוח את דלת הזכוכית הגדולה. כל המקום היה מכוסה בצבע לבן. הוא היה נקי ומסודר וראיתי כמה מזכירות במקום הגדול הזה. הסתכלתי על הדף שהיה בידיי וחיפשתי איפה רשום את הקומה שאני צריכה להיות בה. "קומה ארבע עשרה." מילמלתי לעצמי כשאני מתקדמת לכיוון המעלית.

אני מחכה שהמעלית תגיע מקומה תשע וכשהיא מגיעה, המון אנשים מכובדים יוצאים ממנה, לבושים בבגדים אלגנטים. זה גרם לי להסתכל על הלבוש שלי ולקלל לעצמי שלא לבשתי משהו יותר טוב. אני לוחצת על הקומה ומחכה בשקט שהיא תגיע.

כשאני יוצאת מהמעלית אני הולכת למזכירה הבלונדינית שיושבת מאחורי הדלפק ומקלחדה משהו במחשב. "שלום. באתי לראיון עבודה" אמרתי כשאני בוחנת את פניה. בלונדינית, עיניים ירוקות ומשקפיים. היא נראית בסביבות העשרים לחיה, כמעט כמוני. היא נראית טוב.

"כן. חדר שני מימין." היא אומרת בחיוך. אני מודה לאלוהים שלא נפלתי על מזכירה זקנה שהייתה מתעצבנת עלי. כמו רוב המזכירות.

הודתי לה על כך שאמרה לי והתחלתי לחפש את החדר השני. אני ממשיכה במסדרון קצר עד שאני רואה את הדלת השניה מימין. 'מנהל' כתוב על הדלת. רשמי ביותר.
אני מתקתקת פעמיים על הדלת ושומעת מישהו צועק שפתוח.

Club | LukeWhere stories live. Discover now