Un alt raspuns de la Zayn
Perrie,
Imi pare rau ca mi-a luat atat de mult sa iti raspund, dar am fost ocupat si nu voiam sa iti scriu pe fuga. Mi-a facut placere sa iti citesc scrisoarea, mereu mi-a placut sa stiu ceea ce simti, mereu mi-a placut sa iti cunosc sentimentele, temerile, framantarile.
Cred ca ar trebui sa ii dai o sansa inima tale sa iubeasca din nou, nu trebuie sa traiesti cu teama ca toti barbatii te vor rani cum am facut-o eu... Dar inainte, asigura-te ca merita sa il lasi sa te cunoasca, nu vreau sa suferi iar, inima ta e proaspat vindecata si nu stiu daca ar rezista unei noi dezamagiri.
Nu te avanta doar pentru ca te simti singura, singuratatea e folositoare, te ajuta sa iti pui ordine in gand si sa realizezi ce are cu adevarat nevoie sufletul tau. Fa un pas doar cand simti cu adevarat ca este nevoie si nu cede niciodata in fata presiunilor.
Am inceput sa lucrez la un nou album, am scris cateva melodii pana acum si ma gandeam ca pe albumul acesta sa pun melodia scrisa de noi doi de Craciun acum 2 ani, daca imi dai acordul. Sper ca iti amintesti de ea si de ziua in care am scris-o, eu unul o fac, a fost o zi pe care cu greu o voi putea uita vreodata.
Flashback, Zayn's POV
Am decis sa petrec Ajunul Craciunului impreuna cu logodnica mea, doar noi doi, singuri in casa noastra. Am vizionat impreuna un film de Craciun la insistentele ei, dupa care monotomia si-a facut simtita prezenta. Perrie a venit cu ideea sa facem prajituri, voiam sa o refuz fiindca nu ma pot lauda cu abilitatile mele la gatit, dar nu am putut rezista rugamintilor ei si am acceptat.
M-am dus la etaj pentru a ma imbraca in haine potrivite pentru gatit, cand m-am intors Perrie era deja in bucutarie. M-am furisat si pe la spate am curprins-o in brate sarutand-o pe gat. Pielea ei era atat de fina, iar mirosul parfumului ei m-a invaluit. Cand buzele mele i-au atins gatul, a tresarit usor dupa care s-a intors spre mine si m-a sarutat. Sarutul a devenit unul atat de pasional incat am urcat-o pe masa unde am inceput sa imi infig degetele in soldurile ei, Perrie gemand in sarut. Am incercat sa ii dau jos tricoul, dar m-a oprit brusc, s-a dat jos de pe masa si mi-a soptit ca prajiturile au intaietate. Ce pot spune, abia astept sa mananc prajituri.
Dupa cateva incercari, au iesit niste prajituri cat de cat comestibile, Perrie era foarte mandra de ele, eu insa nu, dar nu i-am spus-o pentru ca iubeam sa o vad fericita.
Dup ce am mancat ne-am asezat in fata semineului impreuna cu o chitara unde ne-am jucat cu acordurile. Lui Perrie i-a venit ideea sa scriem ceva si lasandu-ne dusi de val am ajuns sa scriem un cantec, am decis sa nu-l facem public pentru o perioada, avea o semnificatie aparte, fiind primul cantec scris impreuna.
Mi-am amintit ca prajiturile ei au avut intaietate si am hotarat ca e timpul sa-mi primesc si eu desertul. Am tras-o in bratele mele si mi-am apropiat buzele de buzele sale, m-a tras mai aproape si mi-a zdrobit buzele intr-un sarut intens. Mi-am plimbat buzele si limba pe gatul ei lasand mici urme pana cand am ajuns la sanii ei plini pe care i-am cuprins cu ambele maini obtinand niste gemete de la ea. Ii sarutam abdomenul in timp ce o eliberam de pantaloni si am observat ca nu poarta lenjerie, m-am uitat la ea si a am vazut un mic zambet. Am inceput las mici sarutari pe coapse apropriindu-ma incet de miezul ei. Simteam ca e nerabdatoare si am decis sa nu o mai lungesc si i-am oferit ceea ce vrea, gura mea. Dupa cateva minute, arcuindu-si spatele si rostindu-mi numele sacadat printre grele rasuflari si-a dat drumu pe limba mea, era atat de dulce.
Nelasandu-i timp sa isi revina dupa orgasm, am intrat adanc in ea. Ma miscam regulat, dar mi-a cerut sa maresc ritmul asa ca am facut-o. Se simtea atat de bine, atat de moale si de calda. Nu am mai rezistat mult si mi-a dat drumul in ea si pe abdomenul ei. A adunat lichidul cu degetele de pe abdomen si le-a dus la gura zambind.
Astept un raspuns de la tine curand pentru a sti daca pot prelucra melodia. Sper ca vei fi de acord, cantecul e minunat si faptul ca l-am scris impreuna il face si mai special. In legatura cu acel barbat, ai grija, te rog, nu vreau sa fii ranita!
Zayn
-
Astept pareri:))
Nu pot sa cred ca am scris asa ceva