VI

473 66 15
                                    


Zayn,

Au trecut 3 luni de cand ti-am scris si inca nu mi-ai raspuns. Te-au deranjat cuvintele mele. Aveam nevoie de tine in clipele alea, cand eram dezamagita din nou, m-as fi multumit si daca m-ai fi asigurat ca totul va fi bine. Asteptam cu nerabdare un raspuns de la tine, se pare am asteptat in zadar. Ai decis sa uiti complet de mine cu toate ca imi scriai ca regreti ca ai terminat-o in acel mod cu mine.

Te-ai logodit cu ea. Ai cerut-o de sotie in acelasi loc in care m-ai cerut pe mine, credeai ca nu voi afla niciodata? Credeam ca ceea ce a fost intre noi a fost special, faptul ca ai facut acelasi lucru cu ea ma face sa ma indoiesc de frumusetea a ceea ce am trait impreuna. Cand m-ai cerut de sotie ma consideram cea mai norocoasa femeie de pe planeta, insa acum ma consider cea mai ghinionista fiindca am avut legatura cu tine, mi-am facut mai mult rau decat bine.

Trebuie sa imi ascult mama si prietenii, trebuia sa renunt la tine imediat dupa ce m-ai parasit, imediat dupa ce ai iesit pe usa aia. M-am lasat condusa de suflet ignorandu-mi judecata. Ti-ai batut joc inca o data de mine, la asta te pricepi cel mai bine oricum.

Sper sa fii fericit cu ea si sper ca nu va suferi cum am facut-o eu. Sper ca ea nu se va lasa calcata in picioare ca mine. Nu iti dau acordul sa publici acel cantec, decat daca mentionezi contributia mea la el, insa nu cred ca ai face acest lucru fiindca cel mai probabil ti-ar afecta relatia.

Am sa iti trimit inelul de logodna si lucrurile care ti-au ramas la mine, nu vreau sa mai am nimic ce are legatura cu tine. Vreau sa trec mai departe, vreau sa uit de tine si de tot ce am trait impreuna. Vreau sa imi dovedesc mie insami ca pot face asta, ca pot renunta la o iubire care ma distruge si care ma impiedica sa evoluez. Iubirea mea pentru tine m-a tinut pe loc si m-a distrus cu adevarat. Faptul ca am crezut ca m-am vindecat a fost doar o iluzie de-a mea, nu m-am vindecat niciodata de tine dar o voi face. Voi reusi sa zambesc din nou cu adevarat, voi reusi sa fiu indiferenta la auzul numelui tau.

Nu am nevoie de un barbat pentru a fi fericita, fericirea exista si in alte lucruri. Ma voi concentra pe cariera mea, voi munci mai mult si ma voi dedica muzicii in totalitate. Nu mai vreau sa fiu stiuta ca fosta logodnica a lui Zayn Malik.

Adio, Zayn, adio pentru totdeauna!

Perrie

-

Urmeaza un raspuns de la Zayn


Letters (Zerrie)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum