V

389 63 15
                                    

Zayn,

Regret ca i-am dat ocazia sa ma cunoasca, regret ca am crezut ca sunt destul de puternica sa fac fata unei noi dezamagiri. M-am inselat atat de mult in privinta lui, nu a avut nicio clipa ganduri serioase cu mine, nu am fost pentru el decat o distractie. Dupa ce i-am cedat, interesul i-a scazut, asemenea unui copil care se plictiseste de o jucarie mult dorita imediat dupa ce o primeste.

Am iesit cu el de cateva ori pana cand am ajuns in patul lui. Tanjeam dupa iubire si afectiune si fiind prea oarba am fost pacalita. Am fost un fel de premiu pentru, nimic mai mult, sentimentele mele nefiind importante pentru el.

Dupa ce am facut sex intr-o camera de hotel nedorind sa ma duca la el acasa, m-am trezit singura si confuza nevand vreo explicatie de la el. L-am sunat si i-am lasat zeci de mesaje, credeam ca am gresit cu ceva, mereu ma consider eu cea vinovata pentru tot. Dupa multe insistente, mi-a raspuns la un mesaj. Mi-a spus ca nu a fost niciodata atras de mine, am fost doar o simpla provocare pentru el, voia sa afle cat timp ii ia sa o cucereasca pe fosta lui Zayn. A spus ca intelege de ce m-ai parasit... Oare chiar intelege?

Am nevoie de tine, imi doresc mai mult ca orice sa fiu acum in bratele tale unde mereu m-am simtit protejata. Si tu m-ai ranit, dar inteleg de ce ai facut-o, erai un om confuz care nu stia ce vrea cu adevarat si care a crezut ca trebuie sa incheie relatiile cu persoanele care ii aminteau de vechiul Zayn.

Nu am incet niciodata sa te iubesc, doar ca nu am aratat asta. Incercam sa ma conving ca nu te iubesc pentru ca nu voiam sa sufar stiind ca nu te mai pot avea, dar nu a functionat...esti mereu prezent in gandurile mele si o multime de lucruri imi amintesc de tine. As vrea sa te scot din mintea si din inima mea, dar nu pot. De ce trebuie sa te iubesc atat de mult dupa ce m-ai ranit? Nu vreau sa ma mai mint. Te iubesc! Te iubesc si nu inteleg de ce. Simt ca sunt legata de tine cu toate ca nu esti legat de mine.

Stiu ca esti impreuna cu ea acum... Dar simt ca trebuie sa iti marturisesc ceea ce se intampla cu mine cu adevarat. De cand ai plecat, nu m-am simtit niciodata intreaga, a trecut un an si inca tanjesc dupa iubirea ta. De ce trebuie sa fie asa? De ce nu am putut sa te uit in tot acest timp? Tu m-ai putut uita, ti-ai refacut viata in totalite, insa eu sunt consumata de o iubire pe care tu ai uitat-o. Poate par slaba spunandu-ti toate acestea, dar nu ma consider fiindca am ales sa ma confrunt cu realitatea, o realitate pe care am negat-o prea mult.

Tu nu ma mai iubesti si sunt constienta de asta, dar am nevoie de atentia ta, am nevoie sa imi scrii inapoi.

Perrie


Letters (Zerrie)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum