Mi-am pus castile in urechi si am dat volumul de la muzica mai tare. O ascultam pe Britney Spears in timp ce alergam intr-un parc, la ora sapte dimineata, urmarita de doi tipi de la paza ai tatei.
Incercam sa uit imaginea acelui bebelus inchis intr-un incubator si la tatal lui care isi uitase sacoul pe umerii mei. Pachetul lui de tigari foarte ieftine ramasesera in buzunarul interior din partea stanga a sacoului dar le-am aruncat inainte de a ajunge acasa.
Muzica s-a oprit pentru cateva clipe, semn ca primisem un mesaj. Ceea ce era ciudat deoarece nu anuntasem inca pe nimeni de faptul ca venisem din America. Vroiam sa organizez o petrecere de ‘bun venit’ dar trebuia sa fac intr-un fel sa il scot pe tata de acasa.
‘Cum e in America ? – Harry’
Nu imi venea sa cred. Fostul meu prieten, celebrul Harry Styles, chiar isi adusese aminte de mine dupa ce ne-am despartit in conditii nu tocmai placute. Vroiam sa ii fac o surpriza de ziua lui dar, cand am intrat in apartamentul pe care il avea in Elvetia, l-am gasit in pat cu o alta fata.
‘De unde ai stiut ca am venit?’
Daca ma opream, fie si pentru o secunda, unul dintre paznici ar fi crezut ca mi s-a facut rau si l-ar fi anuntat imediat pe tata, care nu a fost prea incantat de faptul ca ieseam la alergat intr-un parc public si nu foloseam sala de sport de acasa.
‘Am citit dimineata pe twitter. Cativa fotografi te-au vazut in fata unui spital’
Melodia ma agita tot mai tare si ma facea alerg cat mai mult posibil. Vroiam atat de mult sa incap in rochita aceea minuscula care ma costase aproape 500 de euro. Stiam ca tatei nu ii pasa ceea ce faceam eu cu banii atat timp ca ii cheltuiam cu cap.
‘Acum iti pasa de mine? Cand te-ai culcat cu Sydney nu parea sa iti pese’
Sydney Carter. O nenorocita din cauza careia relatia mea cu Harry a avut de suferit, foarte mult chiar. Desi am fost impreuna aproape sase luni, nu i-am niciodata ca il iubesc, nu eram sigura nici daca a meritat sa fiu cu el.
‘Imi e dor de tine’
Mie nu imi era. Venisem inapoi in America deoarece imi doream sa aflu ce s-a intamplat cu mama. Tata imi spuse ca murise intr-un accident de masina dar eu, nu stiu de ce, nu il credeam.
Speram doar sa plece pentru cateva zile intr-o mini vacanta sau intr-o delegatie deoarece simteam nevoia sa petrec alaturi de cei care, desi nu imi erau prieteni adevarati, le-a fost dor de mine.
Cand am ajuns acasa, tata inca dormea. Dupa un dus rapid, mi-am luat o pereche de pantaloni scurti de matase rosie si o bustiera alba si mi-am impletit parul. Privindu-ma in oglinda, incercam sa imi amintesc cum imi capatasem zgarietura aceea deasupra sprancenei, care se facea nevazuta doar cand o acoperea cu mult fond de ten.
Nu imi convenea faptul ca aveam o garda de corp. Nu mai eram o fetita dar se pare ca tatal meu avea cu totul alte planuri. A facut cea mai proasta alegere deoarece stia cat de repede imi cadea cu tronc un baiat iar Christian, noua mea garda, arata chiar foarte bine.
Un zgomot de motocicleta m-a determinat sa ma ridic de la masa de machiaj. Mi-am apucat capotul de bumbac de pe fotoliu si am iesit pe balcon, care avea privelistea spre curtea din fata a casei.
Tipul care intrase in curte purta o pereche de blugi, un tricou negru care era atat de stramt de parca era o a doua piele, si o geaca cu tinte aurii. Dupa ce si-a dat ochelarii de la ochi, mi-am dat seama ca tipul nu era altcineva decat Christian.
“Ai ajuns la timp pentru micul dejun”, i-am auzit vocea tatei in momentul in care am intrat inapoi in camera mea. Daca trebuia sa fiu sincera, nu imi era prea foame dar cafeaua cu frisca si menta facuta de tata era intotdeauna prea apetisanta.
CITEȘTI
Amor cu fiica președintelui : Pariul [ Cartea 1 ]
Roman d'amourAmorul e un castel cladit pe iluzii. Orice vorba spusa mai cu putere il cutremura sau il darama. Tinerii trebuie sa urce in tacere aceste trepte, caci altfel sunt expusi sa-si ucida sufletul si fara el nu exista fericire.