Capitolul 6

187 6 2
                                    

“Trebuie sa plec”, am anuntat, imediat ce Christian l-a luat pe Austin din bratele mele, stiind ca urma sa fac o prostie.

Nu vroiam sa il vad pe Harry in locul unde speram sa fi scapat de el. De cand il cunoscusem am avut doar de suferit, pierdusem legatura cu prietenii mei, doar pentru a fi cu el dar, cel mai important lucru, renuntasem la un bebelus. O fiinta absolut nevinovata; totusi nu mi-as dorit ca acel copil sa fi avut un tata ca si Harry.

“Vreau sa vorbesc cu tine”, exclama musafirul nepoftit dar Christian, dupa ce l-a pus pe fiul lui in masina, alaturi de tata, s-a apropiat de mine, incolacindu-mi talia cu mana dreapta; ma simteam atat de in siguranta cu el, de parca putea sa mut si muntii din loc.

“Tu cine dracu’ esti?”, il intreba Harry pe Christian; nu suportam pe cineva care injura pentru ca mi se parea de foarte prost gust. M-am rotit pe varfuri si l-am sarutat pe Christian, ignorand faptul ca in spatele meu era fostul meu iubit; si el trebuia sa sufere asa cum a facut-o eu atunci cand l-am gasit in acelasi pat cu Sydney.

“Ce te intereseaza?”, mormai Christian, dupa ce s-a delizipit de mine. Tatal meu statea foarte linistit in masina; poate stia ca nu trebuia sa intervina deoarece era un lucru care se petrecea intre mine, Christian si Harry.

“Iti pasa brusc de mine, cat de dragut”, mi-am dat ochii peste cap, determinandu-l pe Christian sa se enerveze si mai tare. Nici macar nu eram impreuna dar stiam ca tinea cu adevarat la mine.

“Trebuie sa plecam”, murmura Christian, dupa ce Austin a inceput sa planga in bratele tatei. I-am aruncat lui Harry o privire, inainte de-al urma pe Christian in masina; l-am lasat pe fostul meu iubit nervos in mijlocul strazii dar asta era ultima mea grija.

“Era Harry?”, ma intreba tata, cand masina s-a pus in miscare.

“Da dar nu vreau sa vorbesc despre asta”, am murmurat, luandu-l in brate pe Austin, studiindu-i fata perfecta, asemanatoare unei papusi. Imi parea rau pentru ca mama lui murise dar era un lucru pe care il avea in comun.

Christian si-a strecurat mana dreapta in jurul taliei mele si m-a adus mai aproape de el; ignorand faptul ca tatal meu era pe bancheta din partea dreapta a masinii prezidentiale si vorbea la telefon in limba rusa.

“In momentul de fata, voi doi sunteti cele mai importante persoane din viata mea”, am ramas uimita auzindu-l pe Christian. Ne cunosteam de doar o saptamana si deveneam din ce in ce mai apropiati.

“Pot sa stiu de ce crezi asta despre mine?”, l-am intrebat in soapta, incercand sa nu ii atrag atentia tatalui meu.

“Te plac, Sasha Rogers. Foarte mult chiar”, ma asigura Christian, sarutandu-ma pe obrazul drept iar eu am rosit.

Aruncasem intr-un colt al mintii mele imaginea lui Harry si al bunicii mele, care nu ar fi fost de acord cu faptul ca incepeam sa am sentimente pentru un barbat care deja avea un copil si care isi ingropase, nu demult timp, fosta sotie.

“Trevino, trebuie sa te gandesti ce vrei cu adevarat. Vrei sa fi garda de corp sau iubitul fetei mele?”, il intreba tata pe Christian, butonandu-si telefonul. Probabil vorbise cu Mellissa deoarece culoare din obrajii lui se schimbase putin; eram fericita, vazandu-l pe tatal meu zambind cu adevarat dupa multa vreme.

“Vreau doar sa ii pazesc inima”, zambi Christian, inainte sa ma sarut; il tineam pe Austin brate care a inceput sa dea din maini cand l-am privit. Probabil se bucura si el pentru ca tatal lui era fericit dar daca ar fi stiut ce persoana nenorocita eram, sigur m-ar fi parasit.

Nu eram deloc o persoana perfecta, nimeni nu era dar stiam ca o persoana intreaga la minte nu ar fi renuntat la propriul bebelus doar pentru ca nu il iubea pe cel cu care l-a conceput.

Amor cu fiica președintelui : Pariul [ Cartea 1 ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum