Capitolul 7

153 5 2
                                    

Natasha Smirnov era frumoasa. Purta un costum de culoare alba, format dintr-o fusta nu foarte scurta, un blazer cu niste tinte aplicate pe guler iar camasa rosie ii scotea in evidenta pieptul; nu era imbracata vulgar iar mie imi placea acest lucru.

Trebuia sa recunosc ca am ramas uimita cand tatal meu nu s-a sarutat-o ci doar doar a apucat-o de mana dreapta si a condus-o pana la masa unde stateam.

“Draga mea, vreau sa cunosti pe cineva”, vocea tatei tremura de emotie, fapt care mi-a deschis ochii.

Inca o iubea pe mama; fiindca nu mai era prezenta in viata noastra, Cameron avea nevoie de aprobarea mea pentru drumul lui catre fericire.

“In sfarsit te cunosc, Sasha. Tatal tau vorbeste intruna despre tine”, imi marturisi Natasha, dupa ce ne-am asezat la masa.

“Imi pare rau sa iti zic asta dar am aflat despre relatia voastra abia ieri”, i-am aruncat tatei o privire suspicioasa dar el si-a ridicat mainile in aer, nevinovat.

“Sper ca nu te deranjeaza”, murmura Natasha.iar eu am apucat-o de mana, determinand-o sa se uite mirata la mine.

Eram atat de fericita, poate din cauza lui Christian, incat as fi facut orice ca tatal meu si noua lui prietena sa ramana cat mai mult timp impreuna.

“Daca tot suntem la momentul declaratiilor, trebuie sa stiti ca voi avea un partener la nunta”, am ranjit, imediat ce un ospatar ne-a adus o sticla de vin alb frantuzesc.

“Ai prieten?”, ma intreba Natasha, cu un zambet induiosator pe fata.

Tata, pe de alta parte, a ramas surprins. Nu s-a asteptat sa ii dau o asemenea veste tocmai in seara in care o cunosteam pe viitoarea lui sotie. Trebuia sa recunosc ca rusoaica, desi era frumoasa, era foarte timida si vorbea cu destul de mare greutate, poate avea grija sa nu jigneasca pe cei din jurul ei.

“In seara asta implinim o zi de relatie”, refuzam sa il privesc pe tata, care aproape s-a inecat cu o boaba de strugure care se afla in bolul de pe masa.

“Cum il cheama?”, trebuia sa am grija ce ii spuneam Natashei pentru ca am fost invatata sa nu imi ofer ‘sufletul’ pe tava din prima. Incercam pe tot posibilul sa nu ma prea entuziasmez si am reusit cumva sa nu strig in gura mare ca aveam un iubit.

“Christian”, am murmurat, inainte ca telefonul din poseta mea sa vibreze, semn ca primisem un mesaj. Nu vroiam ca o persoana neimportanta sa imi deranjeaze seara dar m-am inselat cand am citit numele afisat pe ecran.

Christian H. : Sper ca seara decurge bine. Austin si cu mine iti ducem dorul xx’

SashaL : Si mie imi e dor de voi’

“Cu ce se ocupa?”, intrebarea Natashei m-a bagat, oarecum, in ceata. Nu stiam sigur ca sa ii spun; Christian trebuia sa fie garda mea de corp dar dat fiind faptul ca era iubitul meu, nu mi se normal ca sa lucreze pentru mine.

“Se ocupa de antrenamentele a oamenilor de la paza”, anunta tata, cu un zambet aparent nevinovat pe fata. Stiam ca pune ceva la cale dar eram prea fericita ca sa ma gandesc la lucruri care aveau sa imi intunece viata.

“Deci pentru asta e sala de antrenamente din curte, nu?”, vru Natasha sa stie, imediat dupa ce mi-am asezat piciorul drept peste cel stang.

“Ai fost la noi acasa? Daca Patricia ti-a facut ceva, ii scot ochii”, am anuntat dar mi-am plecat capul rusinata deoarece tata mi-a aruncat o privire prin care imi transmitea ca ar fi cazul sa incet cu atata ura fata de bunica mea.

“Inca nu am cunoscut-o dar sper sa fac o impresie buna”, imi zambi Natasha, aranjandu-si parul desi nu avea nevoie. Si mama facea la fel, atunci cand avea emotii desi erau putine acele ocazii.

Amor cu fiica președintelui : Pariul [ Cartea 1 ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum