“Nu striga”, am rugat-o pe bunica dar stiam ca nu era o idee tocmai potrivita sa ma inteleg cu ea. Nu o agreeam deloc, avea impresia ca mama m-a folosit ca sa il indeparteze pe tata de propria lui mama dar stiam ca nu era asa.
Christian, care era foarte speriat, s-a ridicat repede de langa mine si a vrut sa iasa, dar Patricia nu i-a permis acest lucru. Desi avea aproape 70 de ani, bunica mea era foarte impunatatoare iar ochii ei verzi, ca a unei pisici, erau mai ceva ca doua sageti foarte ascutite.
“Ce va crede tatal tau cand va stii ca te-am prins cu cel care trebuia sa iti fie garda de corp?”, ma intreba Patricia, cu o ura in voce, care m-a facut sa realizez cat de mult ma dispretuia dar sentimentul era reciproc.
“Nu esti in stare sa ii spui...”, am provocat-o, cu un zambet marsav pe fata.
“Ai fi uimita de ce sunt in stare”, ma ameninta, impreunandu-si bratele la piept; credea ca instala frica in mine dar nu era deloc asa.
Desi eram beata, mintea mea inca functiona in condintii absolut normale. Inelul pe care Patricia il primise de la bunicul meu, Nathan, iar asta mi-a dat si mai mari dureri de cap deoarece stiam ceva despre femeia pe care imi era rusine sa o numesc bunica mea dar tata habar nu avea. O considera pe mama lui o sfanta dar nu era deloc asa.
M-am ridicat foarte greu din pat, nepasandu-mi ca purtam doar lenjerie de corp de culoare neagra, si am facut cativa pasi in directia bunicii mele. Christian isi muta privirea de la mine la Patricia si nu stia in ajutorul cui sa sara.
“Foarte bine; spune-i ca fiica lui s-a imbatat dar ii voi spune ca tatal lui a fost trimis in mormant de propria lui sotie”, am ranjit dar stiam ca nu a fost tocmai o idee buna; atunci cand pomeneam de Nathan, aveam impresia ca priveam o vipera si nu pe bunica mea.
Avusesem noroc cu Christian care m-a prins atunci cand am simtit ceva usturator pe obrazul drept. Nu fusesem niciodata batuta si nu puteam sa ii permit unei femei care avea de trei ori varsta mea sa ma pedepseasca in acest fel.
“Te-am prins”, sopti Christian, incercand sa ma ajute sa ma tin pe picioare.
Stiam ca ma faceam de ras dar vroiam sa scap de Patricia. Trebuia sa ii spun tatei cu prima ocazie inainte ca bunica mea sa isi spuna partea de poveste. Avea mereu tendinta sa exagereze si il facea pe dracu in patru doar ca sa il castige pe tata de partea ei.
“Schimba-te; arati penibil”, pufni Patricia inainte sa iasa din camera mea, trantind usa atat de puternic incat am avut impresia ca toarna cineva o galeata cu apa rece pe mine.
Sangele fierbea in venele mele la foc mocnit. Muzica dat la maxim, s-a oprit, fiind inlocuita la scurt timp de zgomotele unor masini care paraseau, rand pe rand, curtea casei mele.
Trebuia sa ma razbun pe nenorocita aia cu parul roscat si ondulat perfect dar nu eram in stare nici macar sa respir singura. O solutie oarecum logica era sa imi petrec noaptea departe de nenorocita aia; nu fusese inspirata sa imi i-a cardurile asa ca eram capabila, din punct de vedere financiar, sa imi platesc o noapte la un hotel din oras.
“Nu o asculta pe cretina aia...”, ma ruga Christian, incolacindu-mi talia cu mainile lui puternice; incepeam sa ma simt mai in siguranta cu el desi il cunosteam de putina vreme.
“Cretina aia e bunica mea”, am chicotit, dandu-mi parul la o parte, rezistand tentatiei de a nu-l saruta pe cel care trebuia sa ma pazeasca.
“Imi pare rau ca am jignit-o”, mormai Christian iar eu mi-am pus palma dreapta peste gura lui.
“Nu ai observat ca nu ma inteleg deloc cu ea?”, am ras, inainte ca sa simt o senzatie rece luandu-mi sub stapanire intregul corp. Simteam o alta vibratie, una destul de ciudata, venind din partea lui Christian atunci cand ma saruta; aveam impresia ca Harry a fost foarte rezervat in privinta mea.
CITEȘTI
Amor cu fiica președintelui : Pariul [ Cartea 1 ]
RomanceAmorul e un castel cladit pe iluzii. Orice vorba spusa mai cu putere il cutremura sau il darama. Tinerii trebuie sa urce in tacere aceste trepte, caci altfel sunt expusi sa-si ucida sufletul si fara el nu exista fericire.