"ראיתם את הולוג החדש שלואי העלה ? זה היה 'תעקבו אחריי' אחד (בקטע של 'בואו איתי' - ה.מ) והוא הסתובב בקניון" הארי אמר בוהה בפאלפון שלו, כאשר צפה בעוד אחד מהסרטונים של לואי.
ליאם גילגל את עיניו "למה אתה כל כך אובססיבי כלפי הבחור הזה ?" הוא שאל מקמט את גבותיו לכיוון הארי .
"לא ראית אותו ?" הארי שאל , מכוון את הפאלפון שלו לכיוון ליאם וזאין .
"הוא מדהים, ומצחיק. אם הייתי רואה אותו בקניון אני - "
"אנחנו יודעים. היית רץ אליו ואומר שאתה המעריץ הכי גדול שלו ושתמות אם תקבל חתימה שלו."
"לא." הארי לגלג, מחזיר את עיניו לפאלפון .
"הוא רק יחשוב שאני עוד רשום שלו אם אעשה זאת. אני פשוט אלך אליו בנחת ואזמין אותו לדייט"
"אני בטוח שהוא היה רוצה שזר יבוא אליו ויזמין אותו לדייט" זאין גילגל את עיניו, צוחק.
"נייל היה מבין" הארי אמר בפשטות .
"אתה ונייל משוגעים , זאת הסיבה שהוא היה מבין" ליאם צחק, חוזר חזרה לספר ההסטוריה שלו.
"אתם אומרים לי שאם הייתם רואים את לואי ברחוב, לא הייתם רוצים לקרוע את בגדיו?"
ליאם לגלג, מגלגל את עיניו "'דבר ראשון, הוא לא גר פה. דבר שני, לא. דבר שלישי, אנחנו אמורים לעשות שיעורי בית" ליאם אמר , עמד , צעד לכיוון הארי וחטף את הפאלפון שלו .
"היי!" הארי צעק "תחזיר לי את זה!"
ליאם דחף את הפלאפון של הארי למכנסיו , גורם לזאין לצחוק .
"בוא תיקח את זה , אם אתה רוצה את זה כל כך"
הארי גילגל את עיניו , מתמוטט אחורה על המיטה שלו, "לכו תזדיינו" .
~~~~~~
"נייל!" הארי קרא בלחש, בזמן שבוהה במורה שלו.
עיניו של נייל התרחבו לפני שנעו לכיוון הארי, "מה?" הוא לחש, נשען טיפה לכיוון הארי.
זאת הייתה שנה אחרונה בכל מקרה (senior year - ה.מ) אלה לא היו שיעורים חשובים.
"ראית את התמונה של לואי ששלחתי לך?"
נייל החל לחייך , הנהן בראשו.
"למה לא ענית?" הארי לחש, מקמט את גבותיו .
נייל החל להסמיק, מסתכל בכל מקום חוץ מפניו של הארי.
"נייל?" הארי שאל שוב , שומר על קולו נמוך.
"הייתי צריך לעשות דברים..." נייל אמר, עדיין מסמיק כמו משוגע.
הארי גיחך והרים את גבותיו "אוננת?"
נייל נשך את שפתיו, מסתכל הרחק מהארי.
"הא מר.הורן ומר.סטיילס , יש סיבה למה אתם מדברים בזמן הרצאה?" מר.הובס שאל .
YOU ARE READING
Youtube Sensation - Larry.S // Hebrew
Fanfictionהחיים של הארי סובבים סביב היוטיוב . בין אם הוא צופה בסרטון משחקים רגיל , קליפ , קומדיה , או לואי טומלינסון . אחד מהיוטיוברים האהובים עליו הידוע גם בשם - SuperLou זה היה שם המשתמש שלו. הארי למעשה הומס מהאינטרו שלו (פתיח, כניסה) כשהוא היה קופץ מפינה...