פרק 19

727 99 38
                                    

הארי הרים את ראשו.

פניו מלאות בדמעות, עיניו מעט אדומות ונפוחות והוא משך באפו.

"למה אתה בוכה?" לואי שאל, הולך לעבר המיטה ומתיישב לידו.

הארי ניער את ראשו ונשך את שפתיו.

"מה קרה?" לואי הניח את ידו בגבו של הארי.

"ל-לא התכוונתי ל-להכעיס אותך, א-אתה ה-האדם האחרון ש-שאני רוצה ל-להרגיז" הוא משך באפו.

לואי הניד בראשו בזמן שליטף את גבו של הארי, "לא הכעסת אותי הארי. זה היה בגלל משהו שקרה מוקדם יותר ולא בגללך, תאמין לי, פשוט נתתי לכעס שלי לצאת עלייך. לא איכפת לי ששברת לי את החצובה, כבר קניתי חדשה"

הארי הביט בלואי בעיניים רטובות.

"זאת לא אשמתך, אני מבטיח" הוא הרגיע, מנגב את פניו עם ידו "האקס שלי התקשר" לואי הודיע, מוחה את דמעותיו של הארי ממתחת לעיניו.

הארי הרים את גבותיו "א-אנדרו?"

"צפית גם בסרטונים שלנו יחד?" לואי שאל

אנשים לא צריכים לבזבז את זמנם בלצפות בסרטונים האלו.

הארי הנהן, "ראיתי את כל הסרטונים שלך"

לואי חייך מעט, "טוב, אז הוא התקשר. הוא נמצא בסביבה ורצה לבלות וזה פשוט הרגיז אותי, זה נראה כאילו הוא לא יפסיק איתי, והוצאתי את כל התסכול שלי עלייך"

"א-אני מצטער"

לואי הניד בראשו "אל תתנצל, אני זה שאמור להתנצל" הוא אמר ברצינות "אני מצטער שהוצאתי את הכעס שלי עלייך וגרמתי לך להרגיש רע כך. זה לא היה יום ראשון טוב במיוחד לגור פה, הא?"  לואי צחק מעט, מנסה לשנות אווירה.

הארי צחקק בשקט "אני כזה תינוק, אני בוכה יותר מידי" הוא עשה צחוק מעצמו "אני פשוט לא רוצה לאכזב אותך, אתה כל כך נחמד. וכשאמרת שאתה לא רוצה לעשות את הסרטון איתי ... אני לא יודע. לא רוצה לאכזב או להכעיס אותך" הוא אמר, משעין את ראשו על כתפו של לואי.

"אני יודע. אני כן רציתי לעשות את סרטון האתגר, זה פשוט .. אנדרו הכניס אותי למצב רוח רע. אבל יש לי רעיון אחר, הבאתי מספר הפתעות" לואי חייך

"בשבילי?" הארי שאל והרים את ראשו

"זה לא נראה כאילו יש עוד מישהו בחדר" הוא צחק ופרע את שיערו של הארי גורם לו להעיף את ידו של לואי

"מה זה?" הארי שאל, לפתע מתרגש

לואי נעמד "בוא איתי" הוא אמר והושיט את ידו לכיוון הארי.

הארי גם נעמד, לוקח את ידו של לואי. אצבעותיהם השתלבו באופן דיי מושלם.

"קודם כל, אתה תעזור לי לסדר את החצובת אור החדשה שלי" לואי אמר והארי מיד הנהן.

Youtube Sensation - Larry.S // HebrewWhere stories live. Discover now