פרק 13

797 104 108
                                    

הארי הניד בראשו "תשאיר אותה דלוקה" הוא לחש במעט חוצפה. מושך את צאוורו של לואי ומרסק את שפתיו על שלו, באופן מידיי ניצוצות עפו בין השניים.

הארי ציפה לרגע הזה במשך כל חייו מאז הרגע שצפה בסרטון הראשון של לואי.

ועכשיו הנה הוא, חיי את חלומו.

לואי המהם כנגד שפתיו של הארי, מניע את מותניו כנגד של הארי.

הארי פלט גניחה בלתי רצויה, מכניס את ידיו מתחת לחולצתו של לואי.

לואי העביר את לשונו על שפתו התחתונה של הארי, 'מבקש' את אישורו להכנס, וכמובן שהארי הסכים ולשונותיהם נפגשו.

הארי העלה את ראשו יותר, רוצה יותר מגע עם לואי ומטה את ראשו שמאלה בזמן שלואי עושה זאת לצד ימין, הופכים את הנשיקה לעמוקה יותר.

הוא לחץ מעט בצד של לואי, מתחת לחולצתו, גורם לגניחה להיפלט מפיו.

לואי נשך את שפתו התחתונה של הארי ומתרחק טיפה, "אתה כל כך לוהט" הוא אמר חסר נשימה.

"אנחנו בקושי מכירים" הארי נשם בכבדות, לפתע מטיל ספק בסיטואציה.

לואי הניד בראשו "זה בסדר", הוא נשען, תוקף את שפתיו חזרה לשל הארי.

הוא הניח את ידו על קו הלסת של הארי, מחליק את ידו למטה, עובר את צאוורו לחזה שלו.

"תוריד את זה" לואי מלמל כנגד שפתיו של הארי, מאגרף את חולצתו של הארי בידו.

הארי התרחק, מניח את ראשו בחזרה על המיטה, "אני כן מחבב אותך .." הוא אמר, מרים את קצה חולצתו, מעביר אותה בראשו, מוריד אותה וזורק הצידה.

לואי נושך את שפתיו בזמן שידיו החליקו במורד חזהו של הארי, ומסתכל עליו חזרה, "גם אני מחבב אותך"

הארי הרגיש את לחייו מתחממות, "באמת?"

לואי הנהן, במהירות מוריד את החולצה שלו וזורק על הרצפה.

הארי נתן לנשימה עמוקה לצאת, מושך את צאוורו של לואי והופך אותם כך שהארי היה למעלה.

עיניו של לואי התרחבו כאשר לפתע הארי תפס שליטה.

"גם לי יכולה להיות השליטה" הארי לחש, ממקם את ידיו בחגורה של לואי, מוציא אותה מלולאות המכנס.

"פאק" לואי גנח, מושך את לחייו של הארי ומדביק את שפתיו לשלו.

ההתמזמזות הרטובה גרמה לידיו של הארי ללכת לכיוון מכנסיו של לואי, עוצרות בדיוק מעל איברו הקשה.

"הארי" לואי המהם, מתרחק משפתיו ונשען אחורה, וסוגר את עיניו בחוזקה, מניח את ראשו על הכרית של הארי.

הארי נשך את שפתו התחתונה, נותן נשיקה רטובה לחזה של לואי, עדיין מלטף אותו.

לואי גנח, מניח את ידו בשיערו של הארי ואוחז בו.

Youtube Sensation - Larry.S // HebrewWhere stories live. Discover now