הארי נאבק בכניסה לביתו של לואי עם הקופסה הענקית שמלאה בציוד.
הוא פשוט הטיל את הקופסה כאשר נכנס, חובט בה בעדינות עם רגלו בכדי לגרור אותה.
כאשר הרים את ראשו, הוא ראה את לואי מניח את ראשו על ידו, עיניו עצומות והוא נראה ישן.
הארי חייך והלך לכיוונו, מניח את ידו על הכתף של לואי ונשען מעט.
"אל תרדם לי" הארי לחש, מתחיל לראות את לואי נע מעט מתוך שינה.
"המ?" לואי מלמל, משנה מעט את תנוחתו, עיניו עדיין עצומות.
הארי החמיץ את פניו, "אל תעזוב אותי"
"נ'לא עוזב, רק עייף" הוא מלמל
"בוא נעשה סרטון" הארי אמר ומשך בזרועו של לואי
"חר" הוא אמר, מנסה להגיד 'מחר'.
"בבקשה?" הוא אמר, נשען ומנשק את לחיו.
זה היה מוזר. לאחר שהכיר את לואי רק כמה ימים, הארי מעולם לא הרגיש קרוב יותר למישהו. זה היה חיבור מידי והארי אהב את התחושה.
"בבקשה?" הוא נישק את הלחי שלו שוב, מניח את ידו על מותנו של לואי.
הארי שמע גיחוך קטן נפלט מפיו של לואי - פאקינג גיחוך - בזמן שידו נוגעת במותן שלו.
"אתה רגיש לדגדוגים" הארי חייך
"אני נשבע באלוהים, אם אתה נוגע בי עוד פעם אחת, אני ארצח אותך בשינתך" לואי איים והעיף ממנו את ידו של הארי.
הארי חייך חיוך מרוצה, מניח את ידיו על שתי מותניו של לואי, מניע אותם למעלה ולמטה. הארי התבונן בו היטב בזמן שהוא צחק וצעק בנסיון להתנגד.
הארי לא יכל שלא לצחוק יחד עם לואי.
"ת-תפסיק!" לואי צעק, מנסה לדחוף ממנו את הארי אך ידיו היו רפויות מידי.
"תעשה איתי סרטון" הארי איים
"ב-בסדר! ר-רק תפסיק!" לואי צחק
הארי גיחך, מוריד את ידיו מלואי.
לואי ניער את ראשו והתיישב בחזרה, "אתה חרא"
-
"סופר לו כאן, ודבר ראשון אני רק רוצה להתנצל על השקיות מתחת לעיניי, זה כל כך רע." הוא אמר, מסתכל על עצמו במצלמה. "אז, זה למעשה ..." לואי הביט בשעון, "3:20 בלילה. ואני לא צוחק חברים" הוא אמר, מוציא את הפאלפון שלו, פותח ומראה למצלמה "אתם רואים את זה? אתם רואים את השעה?" לואי שאל, מצביע על השעה בפאלפון שלו, "הסיבה שהארי פה ואני מצלמים סרטון זה בגלל שהוא בערך הכריח אותי לעשות זאת. למה, אני עדיין לא יודע בעצמי. אבל כיוון שהוא רוצה לצלם משהו, אני הולך לתת לו לעשות זאת. אז, הארי" לואי אמר, מסתובב לכיוונו ובוהה בו בעיניים גדולות.
YOU ARE READING
Youtube Sensation - Larry.S // Hebrew
Fanfictionהחיים של הארי סובבים סביב היוטיוב . בין אם הוא צופה בסרטון משחקים רגיל , קליפ , קומדיה , או לואי טומלינסון . אחד מהיוטיוברים האהובים עליו הידוע גם בשם - SuperLou זה היה שם המשתמש שלו. הארי למעשה הומס מהאינטרו שלו (פתיח, כניסה) כשהוא היה קופץ מפינה...