פרק 6

843 112 119
                                    

"הוא תמיד מתעלף ככה?" לואי שאל, כורע את ברכו לעבר הארי ומסתכל על נייל .

נייל הנהן , "הוא במצב כזה בגלל הכושר הגופני שלו" הוא שיקר, מציל את הארי מהמבוכה של לומר 'הוא אוהב אותך כל כך שהוא התעלף. הוא אפילו התעלף כשהוא ראה שאתה רק תגיע לפה' .

"אז הוא יהיה בסדר?"

"אמור להיות" נייל הנהן

"אני חייב ללכת" לואי אמר, נעמד בחזרה "יש לי כמה חברים מהיוטיוב שאני נפגש איתם ו- "

"אתה בחור עסוק" נייל צחק

"כן" לואי נאנח "רק ... אני אכתוב את המספר שלי בשבילו, אני מניח"

לואי הלך לכיוון התיק שלו, מוציא פתק קטן, לוקח עט, וכותב את 7 הספרות של מספר הטלפון שלו.

"מצטער שאני ממש ממהר" לואי התנצל, מביא את הפתק לנייל, "רק תגיד לו להתקשר אליי או משהו" לואי חייך, מרים את הדברים שלו.

"אתה יודע, אתה בחור ממש נחמד. הארי ממש הולך להעריך את זה" נייל אמר, מנער את הפתק שבידו.

לואי משך בכתפיו "הוא מוזר ולחוץ, הייתי הורג בשביל זה" לואי צחק, מנופף לנייל לפני שעושה את דרכו החוצה.

נייל חייך, נשען לכיוון הארי, "תודה לי אחר כך, חבר" .

~~~~~~

"פאק" הארי אמר, יושב.

"נייל?" הארי קרא, מסתכל בחדר המלון.

איך הוא הגיע לפה בחזרה?

"מה?" נייל קרא, מגיע מחדרם של ליאם וזאין לשלהם.

"הראש שלי הורג אותי"

"אני תוהה למה" נייל גילגל את עיניו.

"היה לי את החלום הכי מוזר בעולם ... הלכתי, והצעתי ללואי לצאת והוא ... הוא אמר כן?" הארי אמר, לפני שנתן לצחוק קטן לצאת.

נייל עמד במקומו, פולט גיחוך קל, זרועותיו משולבות.

"מה?" הארי שאל, מרים את גבותיו בבלבול.

"הו, כלום" נייל משך בכתפיו, חיוך קטן עדיין בפניו, "זה לא שלואי פאקינג טומלינסון הביא לי את זה או משהו" נייל אמר, מחזיק בידו פתק.

הארי פרע את עיניו, נעמד במהירות, חוטף את הפתק מנייל, רואה את הכתב של לואי על הפתק.

עיניו התרחבו "זה לא יכול להיות. זה ...?"

"כן" נייל הנהן, "זה המספר של לואי, בבקשה"

"או מיי פאקינג גאד. נייל!" הארי צרח, מחבק אותו בחוזקה.

"הוא רצה שאגיד לך, אישית, שאתה יכול להתקשר אליו או משהו"

"אני?" הארי שאל, חיוך ענק נמרח על פניו.

Youtube Sensation - Larry.S // HebrewWhere stories live. Discover now