"היי חברים, כאן סופר לו"
לואי אמר, מסתכל לכיוון הפאלפון שלו,
"אני יודע, אמרתי שאני הולך לעשות אתגר והכל, אבל למען האמת אני לא מוכן לזה היום, אז אנחנו רק נעשה ולוג בפאלפון המעפן שלי במקום. אבל! אני משתמש במחזיק הפאלפון החדש והמגניב שלי (אני חושבת שזה מעמד פלאפון כזה לאוטו - ה.מ)"
לואי חייך, לא בטוח איך לקרוא לזה. "אנחנו הולכים לעשות עוד סרטון של 'בואו איתי' אבל היום נצא למרכז הקניות, כיוון שהארי איכשהו שבר את חצובת האור שלי, ואני לא יכול לצלם בלי זה. אז יצאתי לקנות אחת חדשה"לואי נאנח, מסתכל סביב על שאר המכונית.
"יש לי בוקר וצהריים דיי מבאסים, חברים. ואני אשמח לשתף איתכם דברים שקרו, אבל מסיבות אישיות, אני לא אזכיר שמות"
לואי כחכך בגרונו, מסתכל פעם על מצלמת הפאלפון ופעם על הכביש.
"אז, הבוקר, כבר התעוררתי מתוסכל מכמה סיבות ובסביבות השעה עשר, התקשרו אליי," הוא אמר, מסתכל למצלמה
"כמובן, בדקתי את הפאלפון, ומישהו שלא רציתי לדבר איתו התקשר. ואם זה שהתקשר אליי צופה בזה, אז פאק יו." לואי חייך,
"ואז נקודת השיא שלי הייתה כאשר חצובת המנורה שלי נשברה. זה לא כזה עניין גדול בשבילי, זאת הייתה פשוט השיחה שהרגיזה אותי" הוא נאנח ופנה לעבר החנייה של מרכז הקניות."אני מרגיש שכל הכעס היה לי רק בגלל זה, והוצאתי את כולו על חבר מתולתל. אני מרגיש רע" לואי עיקם את אפו, חונה את האוטו ומסתכל חזרה על המצלמה "אני מצטער, תלתלים" הוא אמר, לוקח את הפאלפון שלו מהמחזיק ויוצא מהאוטו ומסתכל סביב.
"הו גאד ... יש פה כל כך הרבה אנשים. תראו את כל המכוניות האלה" לואי אמר, מראה למצלמה את אלפי המכוניות שבחנייה.
"עכשיו אנחנו חייבים להיות קצת מביכים" הוא נאנח, "כולם בוהים בי כשאני עושה ולוג" לואי החזיק את המצלמה יותר מרחוק בעזרת זרועותיו הארוכות "לפחות זה מצחיק" הוא אמר, מסתכל למעלה ומצמצם את עיניו.
הוא הסתכל חזרה למצלמה בגבות מורמות, "אוקיי, ברצינות, השיניים שלי נראות ממש לבנות באור הזה. למה הן לא יכולות להיות כך באמת?" הוא שאל, מרים את ידו לשיניו ומרגיש אותן. מתקרב לחנות.
"בבקשה אל תסתכל עליי, בבקשה אל תסתכל עליי" לואי לחש, נכנס לחנות.
הוא הסתכל מסביב לחנות ועיניו התרחבו "יש פה יותר מידי בני אדם. אנחנו חייבים לעבור אותם או משהו כי אני לא יכול להיות ליד יותר מידי אנשים כאלה ביחד" לואי לחש.
"ברוך הבא למרכז הקניות! משהו ספציפי שאתה מחפש?" עובד כלשהו שאל, גורם ללואי למעוד מעט.
הוא הסתכל למצלמה לרגע לפני שהניד בראשו "אני בסדר, רק מרחרח מסביב" הוא חייך.
האיש הנהן, מסתכל לפאלפון של לואי ומקמט את גבותיו.
"אני מצלם סרטון, ולוג. אני ביוטיוב" הוא צחק במבוכה.
YOU ARE READING
Youtube Sensation - Larry.S // Hebrew
Fanfictionהחיים של הארי סובבים סביב היוטיוב . בין אם הוא צופה בסרטון משחקים רגיל , קליפ , קומדיה , או לואי טומלינסון . אחד מהיוטיוברים האהובים עליו הידוע גם בשם - SuperLou זה היה שם המשתמש שלו. הארי למעשה הומס מהאינטרו שלו (פתיח, כניסה) כשהוא היה קופץ מפינה...