לואי חייך, מסתכל על התור של הרשומים שלו "קצת איחרתי" הוא אמר ונעמד על קצות אצבעותיו, מסתכל לעבר הביתן.
"מה שלומך?" לואי שאל, מסתכל חזרה להארי.
"אמ .. אני- אני בסדר. מ-מה איתך?" הארי שאל, נושך את שפתיו, מובך .
"אני מעולה" הוא חייך, מהנהן. "בדקתי את לוח הזמנים שלי ואני פנוי הערב, אחרי ווידקון, אם אתה גם" הוא משך בכתפיו.
הארי הנהן כמו משוגע "א-אני פ-פנוי כל הזמן"
לואי הנהן, צוחק מעט "מצוין. אני אראה אותך אחר כך , כן?" הוא הרים גבה.
הארי הנהן שוב, לא סומך על קולו יותר.
לואי קרן "אני אתפוס אותך אחר כך אם כך" הוא אמר, מתחיל ללכת לתוך הביתן. אבל לא לפני שמסתובב עוד פעם אחת, עיניו נפגשות עם של הארי.
"אני אוהב את החולצה הזאת, דרך אגב!" הוא צעק אליו ורץ לתוך הביתן ומיד החלו להשמע צרחות.
הארי הסתובב לנייל, חיוך ענק על פניו.
"אני לא מאמין שאני יוצא עם לואי" הוא קרא בשמחה, מסתכל שוב לעבר לואי אשר התחיל לקדם את פניהם של המעריצים.
"אתה לא באמת יוצא איתו, אתם רק מבלים יחד" נייל צחק, מניד בראשו.
"תשתוק" הארי אמר, משלב את ידיו ומתרחק מנייל.
נייל גלגל את עיניו, צוחק לעצמו בזמן שעוקב אחרי הארי.
~
"אתה יכול להפסיק ללכת?" נייל שאל, צופה בהארי שצועד הולך וחזור בחדר המלון בלחץ בזמן שאוכל את ציפורניו.
"אני לא מסוגל. הוא גורם לי להיות כל כך פאקינג לחוץ"
נייל משך בכתפיו "תשתה משהו לפני שאתה הולך. להשתחרר קצת"
הארי הניד בראשו "אני רוצה להיות עצמי מולו"
"אז תירגע"
הארי נשך את שפתיו והסתכל בשעון שלו, סוגר את עיניו חזק לפני שמסתכל על השעה שוב.
"מה?" נייל תהה
"הוא סימס לי מוקדם יותר, אמר לי לפגוש אותו בשבע. כבר כמעט שבע"
נייל הוציא את הפאלפון שלו מהכיס, מסתכל על השעה רואה שהיה בדיוק 18:43 , הוא הניד בראשו "אתה תהיה בסדר. כדאי לך לצאת עכשיו, אם אתה פוגש אותו בשבע"
"להחליף את החולצה או להשאר עם הפרחונית?"
"לואי אוהב אותה. תשאר איתה, ותפסיק לשאול את עצמך שאלות"
הארי לעס את שפתו התחתונה, מהנהן בראשו באיטיות "אני יוצא" הוא אמר, מהנהן שוב, מכניס את הפאלפון לכיס, לוקח את המפתחות שלו ועושה עצירה קטנה בחדר האמבטיה בכדי לנקות ולשטוף את פיו עם מי פה.
YOU ARE READING
Youtube Sensation - Larry.S // Hebrew
Fanficהחיים של הארי סובבים סביב היוטיוב . בין אם הוא צופה בסרטון משחקים רגיל , קליפ , קומדיה , או לואי טומלינסון . אחד מהיוטיוברים האהובים עליו הידוע גם בשם - SuperLou זה היה שם המשתמש שלו. הארי למעשה הומס מהאינטרו שלו (פתיח, כניסה) כשהוא היה קופץ מפינה...