פרק 2

841 105 69
                                    

"נייל?" הארי קרא, נכנס לאוטו ומניח את ידיו על ההגה.

"כן?" נייל שאל, חיוך על פניו

"אנחנו נוסעים ללונדון!" הארי צעק, מכניס את המפתחות.

כבר יום חמישי, אחרי בית ספר והשניים יוצאים ללונדון.

טוב ... לא בדיוק 'השניים' כבר . יום אחרי שנייל והארי קיבלו כרטיסים, בזמן ארוחת הצהריים, נייל סיפר לליאם וזאין שהם נוסעים ללונדון לפגוש לא אחר מלואי או 'סופר לו'. וזאין אמר שהוא חושב שהם צריכים ללכת כולם ללונדון כטיול קטן.

כמובן, לליאם וזאין אין עניין כלשהו בווידקון, הם אמרו שהם רק יסתובבו בלונדון במהלך היום, בזמן שנייל והארי ילכו לווידקון. ובלילה הם יפגשו כולם בשביל ארוחת ערב או משהו.

זאת הייתה החלטה אקראית ?

כן.

אבל, מה כבר עלול להשתבש כשאתה נוסע עם החברים הכי טובים שלך ללא השגחה הורית ?

בכדי לענות על השאלה, כל דבר עלול להשתבש.

זה בהחלט יהיה טיול שהם יזכרו.

"שנעבור על הצ'ק ליסט?" הארי שאל, מוציא חתיכת נייר מכיסו שאמא שלו הכינה בשבילו ובשביל נייל.

"כן. הנעבור, הארי הטוב" נייל אמר בדחיפת מבטא אירי, גורם להארי לצחוק.

הארי מכחך בגרונו בשביל אפקט דרמתי , "אוקיי, טלפונים?" הארי קרא, מרגיש את הפאלפון שלו בכיסו ומסתכל על נייל שנופף בפאלפון שלו.

"כן, כסף זה בארנק שלי. מטען?"

"הכל מאחורה" נייל אמר, מסתכל מחוץ לחלון.

הם עברו על שאר הצ'ק ליסט של אן לפני שהחלו בדרכם אל ליאם , איפה שהם יאספו אותו ואת זאין.

~~~~~~

"אני לא מאמין שגם אתם באים" הארי אמר, מציץ במראה האחורית שלו, רואה את זאין מחויך ואת ליאם.

"למה לא לעשות טיול בנים?" ליאם משך בכתפיו.

"ובכן ... כיוון ששניכם כל כך שונאים את לואי , לא ציפיתי שתרצו לבוא ולהיות באותו איזור שהוא נמצא בו" הארי צחק, מסתכל בחזרה על הכביש.

"אנחנו רק רוצים להינות קצת. ואנחנו מפסידים בית ספר. ואף פעם לא היינו בלונדון" זאין דיבר.

הארי גילגל את עיניו , "יש דברים הרבה יותר חשובים לעשות מלטייל בלונדון"

"נכון נכון, אתה צריך לפגוש את החבר שלך בפעם הראשונה" זאין וליאם צחקו.

"היי ליאם. בואו לא נצהיר את המובן מאליו. יש גם כמה מסעדות שאני רוצה לבדוק" הארי צחק.

ליאם גילגל את עיניו "כן, מה שתגיד"

"רק חשבתי ... עוד פחות מיום לואי הולך לעמוד בדיוק מולנו" נייל אמר , כאילו נמצא בעולם משלו.

Youtube Sensation - Larry.S // HebrewWhere stories live. Discover now