De vakantie was zooooo leuk! Ik ben naar Thailand geweest met mijn vader, naar Florida met mijn moeder en ik heb gechild met mijn vrienden. Maar helaas komt er ook altijd weer een einde aan het goede leven. School dus.
Eerst zal ik eens iets over mijzelf vertellen. Mijn naam is Cloé de Groot.
Ik ga dit jaar naar vwo 4.
Ik ben 1.71 lang.
Ik heb blond haar en bruine ogen.
Ik ben 15 jaar.
Mijn broer heet Twan en hij woont op zichzelf.
Ik woon doordeweeks bij mijn moeder, maar in het weekend wisselt het tussen mijn moeder en vader.Mijn beste vriendin heet Noa en mijn beste vriend heet Hayes. Hayes, ja die uit Magcon. Voor mij maakt dat niets uit, ik was immers al vrienden met hem voordat dit gedoe allemaal begon. Het is natuurlijk allemaal heel leuk voor hem, maar voor mij iets minder. Dat heeft 2 redenen: 1. Op elke foto wordt er minstens 50 keer gevraagd of ik zijn vriendin ben. 2. Normaal met Hayes buiten chillen wordt hem ook niet.
Het is nu dus ochtend, ik stap uit mijn bed en trek wat kleren uit mijn kast. Het wordt uiteindelijk gewoon een zwarte skinny jeans, een groene leger achtige blouse en mijn converse.
Deze outfit, alleen dan met witte all stars/ convers. ❤️
Opeens hoor ik het geluid van mijn telefoon, Hayes belt.Hayes: Hey, wassup?
Cloé: Gaat lekker, waarom bel je?
Hayes: Ik kom volgende week pas naar school, Magcon blijft toch nog langer in Amerika.
Cloé: Shit. Hoe moet ik deze week zonder jou overleven dan?
Hayes: Sorry Co (zo noemt hij mij altijd, Idk why), ik kom zo snel mogelijk terug. See yaa ❤️
Cloé: Zucht. See yaaaaIn dit verhaal spreken de Magcon boys gewoon Nederlands, voor het gemak. Wat vinden jullie tot nu toe van dit verhaal??
xoxo Deem ❤️
JE LEEST
My magcon crush-Dutch Magcon Fanfiction
FanfictionIk, Cloé, leid tot nu toe een erg normaal leven: elke dag ga ik naar school, maak ( soms ) wat huiswerk en blablabla... Je kent het verhaal wel. Totdat er een paar hele belangrijke mensen mijn leven in komen.