8.Do you?

115 4 2
                                    

Cam pov
Wow, dit was geweldig. Ik kan het eigenlijk nog steeds niet geloven dat ik het echt heb gedaan. 'Je bent mooi' zeg ik tegen haar. 'Jij ook' Ik druk nog snel een kus op haar mond. Dan opeens gaat mijn telefoon, Hayes belt. 'Mattie wassup?' 'Uhm, ja gaat wel goed' 'Noa en ik gaan naar het strand, wil je dat ook even tegen Cloé zeggen?' 'Ja tuurlijk, veel plezier!' 'Ja, jij ook byeeee' En Hayes hangt op. 'No en Hayes gaan naar het strand.' 'Oh leuk'.

Ondertussen is het al weer 3 uur en gaan we Netflix en chill. 'Welke film zullen we kijken?' 'Een comedy ofzo' Het was een leuke film, maar Cloé viel op de helft al in slaap. Ze ligt nu tegen me aan in mijn armen. Ik kijk naar haar, God She's so beautiful. Ik denk aan vanmiddag, stel nou dat het helemaal niks voorstelde, dat ik niks voor haar beteken. Snel schud ik die gedachte van me af en check mijn telefoon.

Cloé pov
Langzaam wordt ik wakker en realiseer ik me waar ik ben. Het huis van Cameron, momenteel in zijn armen. 'Heyy, lekker geslapen?' 'Zeker. Oh shit nu heb je de hele film alleen moeten kijken.' Op dit soort momenten haat ik mezelf echt. 'Die heb ik maar uit gezet. Veel leuker om naar jou te kijken.' Hij knipoogt en ik bloos vervolgens. 'Ik moet je iets vertellen.' zeg ik dan. 'Wat is er? Je weet toch wel dat je me alles kan vertellen?' De zenuwen gieren door mijn lichaam. 'Ik uhm ik ehh vind je leuk.' Ik begraaf mijn gezicht snel in een deken want mijn gezicht is helemaal rood. Dan kijk ik weer op. Hij lacht. 'Ik vind jou ook heel erg leuk. Wil jij, mijn vriendin zijn?' Op dit moment kon ik wel tegen het dak vliegen zo blij was ik! 'JAAAAAA, dat wil ik heel erg graag' Zijn hoofd kwam langzaam dichterbij en ik bewoog mijn hoofd omhoog. Onze lippen raakten elkaar en het voelde weer alsof ik in de wolken was.

Na onze kus/zoen legde ik mijn hoofd op zijn borst en we praatten. 'Co ik heb trek' 'Pizza?' 'Altijd' 'Ik bestel wel. Wat wil je? 'Doe maar Hawaï.' 'Oke is goed'

Even later werden de pizza's bezorgd en aten we ze op. 'Wil je anders bij mij blijven slapen' 'Uhm, als jij dat oke vindt.' 'Ja tuurlijk!' 'Oke, dan blijf ik wel slapen' 'Als je het prettig vindt slaap ik wel op de bank hoor.' Zei Cameron 'Nee, doe normaal. Dat hoeft toch niet gek.' Ik lag bij Cam in bed en hij lag achter me. Ik heb me nog nooit zo fijn gevoeld!

Heeyy,
Allereerst: thanks voor de 100 reads 😻😻 Dit stuk probeerde ik een beetje goals te maken, maar ze lagen zoals op het plaatje. (Bij de film 😉)

xoxo
Deem 💗

My magcon crush-Dutch Magcon Fanfiction Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu