Cloé pov
Die Cameron zit nog steeds in mijn hoofd. Ik denk dat ik heel heel heel misschien een heel klein beetje verliefd op hem ben😁 Met Hayes kan ik hier niet echt over praten dus besluit ik naar Noa te gaan. Met haar kan ik er tenminste over praten.Bij Noa's huis
'Hey no, gaat het al iets beter?' 'Ja het gaat alweer een stuk beter, ik heb het uitgemaakt met Sem.' 'Ik ben trots op je' Daarna geef ik haar een knuffel. 'Maar ik moet eigenlijk wel iets aan je vertellen..' 'Vertel, je weet toch wel dat je alles aan me kan vertellen.' 'Oké, oke. Uhmm Tja, ik ben verliefd' Ik voel dat ik begin te blozen dus ik begraaf mijn gezicht in een kussen. 'Wat leukkk, op wie?' 'Ja dat is het em nou juist. Het is Cameron. Cameron Dallas.' 'Oh Co ik ben zo blij voor jou' Ze geeft me een knuffel en ik vertel haar hou veel ik wel niet van mijn bestieee houd❤️❤️💋.
Vanavond hebben we een meiden avond dus slapen we in No's huis. We kijken een heleboel films en praten over Cameron en andere jongens.
Volgende ochtend:
Pov Noa
Ik word wakker en kijk naast me, Cloé slaapt nog. Ik maak een snapchat van haar en stuur hem naar Hayes en Nash. Nu Co tegen mij heeft verteld dat ze een crush heeft op Cam moet ik haar eigenlijk ook iets vertellen.Het begon vorige week, ik liep naar Sem's huis met de bedoeling onze relatie te beëindigen. Ik ben namelijk al wat langer verliefd op Hayes. Maar toen ik Sem's huis binnenkwam zag ik iets wat ik niet had verwacht. Het deed me alsnog wel pijn, maar nu hoefde ik het niet meer uit te maken. Ik ben wel heel bang dat Co boos op me wordt als ik het haar vertel. Maar als ik het niet vertel is het nog erger.
Het is nu 10:00 en ik besluit Cloé wakker te maken. 'Goedemorgen Schat' 'Hey' 'Het is nog ochtend maar ik vind dat ik dit niet van je kan verzwijgen. Ik ben namelijk ook verliefd, op Hayes.' Wat ben ik opgelucht dat ik dat heb gezegd! 'Dat is echt zoo leuk! Mijn 2 beste vrienden een koppel 😻' 'Thanks voor alles Cloé, je bent de beste❤️' 'Weet ik toch' En we lachen allebei hard. Ze gaat in de middag weer terug naar huis.
Heyy,
Het vierde deel alweer. Vertel me wat je ervan vindt! 💗xoxo
Deem
JE LEEST
My magcon crush-Dutch Magcon Fanfiction
FanfictionIk, Cloé, leid tot nu toe een erg normaal leven: elke dag ga ik naar school, maak ( soms ) wat huiswerk en blablabla... Je kent het verhaal wel. Totdat er een paar hele belangrijke mensen mijn leven in komen.