Cameron pov
Ik ben iets te vroeg bij de Starbucks, maar ik zie Cloé al aankomen. 'Hey Co, wat zie je er mooi uit!' 'Thanks jij ook' Ik zag dat ze bloosde. Cuteeee. 'Zullen we maar wat bestellen?' 'Uhm ja is goed.'Met onze Starbucks in de hand liepen we door her park op zoek naar een plekje om te zitten. 'Cam?' 'Ja?' 'Is dit zeg maar uhmm tussen ons enzo serieus?' Ik snapte niet wat ze bedoelde, maar natuurlijk vind ik haar hartstikke leuk. 'Wat bedoel je?' Vroeg ik zo lief mogelijk. 'Of het tussen ons echt iets kan worden of dat die zoen eenmalig was?' Ik hoorde het verdriet in haar stem en zag de pijn in haar ogen. 'Cloé kijk me eens aan' Haar helderblauwe ogen waren waterig geworden maar ze keken me aan. 'Lieve lieve Cloé, ik vind jou het liefste, mooiste, leukste en grappigste meisje dat er bestaat. Ik hou zo veel van je en ik hoop dat het absoluut niet eenmalig was.' De pijn in haar gezicht verdween en haar ogen straalden weer. Langzaam boog ze naar me toe en zoende me. Ik sloeg mijn handen om haar middel en haar handen verdwenen in mijn haar en nek.
Cloé pov
Ik deed een stap naar achteren en bloosde, ik zag Cam hetzelfde doen. En toen zei hij het: 'lieve lieve Cloé, wil je mijn vriendin zijn?' Ik voelde mijn hart sneller kloppen en ik wist maar 1 ding te zeggen. 'Natuurlijk wil ik dat'. Op dit moment voel ik me het gelukkigste meisje op aarde.We besloten naar Cam's huis te gaan en daar te gaan zwemmen, hij heeft namelijk een zwembad bij zijn huis😍😍 Ik trok mijn bikini aan en liep naar beneden naar het zwembad. Mijn bikini was van triangel en helemaal oranje met wit. Cam stond met zijn rug naar me toe voor het zwembad. 'Ik ben klaar om te gaan zwemmen hoor!' Zei ik terwijl hij zich omdraaide. Hij bekeek me helemaal. 'God you're so beautiful.' Van binnen smolt ik toen hij dat zei en liep naar het water. Ik dook erin en het water was lekker warm. Maar opeens voelde ik iets aan mijn voet. 'Omg omg aaahahh' totdat ik zag dat Cam het was. Hij kwam proestend van het lachen boven en ik moest ook lachen om mezelf.
We hadden nog uren gepraat bij Cam thuis en het was heel leuk. 'Je bent zo lief' zei ik tegen hem. 'Jij meer' waarna hij me kuste en ik tegen hem aan ging liggen op de bank. We startten Netflix op maar halverwege de film viel ik in slaap tegen een slapende Cam aan.
Heyyy
In het volgende chappie Komt Hayes weer terug hoor maar wat vinden jullie van Cloé en Cam? 😘 love you all 👄Xoxo
Deem 💗
JE LEEST
My magcon crush-Dutch Magcon Fanfiction
FanfictionIk, Cloé, leid tot nu toe een erg normaal leven: elke dag ga ik naar school, maak ( soms ) wat huiswerk en blablabla... Je kent het verhaal wel. Totdat er een paar hele belangrijke mensen mijn leven in komen.