6. Love, love and love....

125 6 3
                                    

Cloé pov
Ik lig al een uur wakker en ik kan absoluut niet slapen. Noa ligt al lang te slapen, ik wil haar niet wakker maken dus besluit ik maar naar Hayes te lopen. Misschien is hij nog wakker.. Ik loop in mijn pyjama ( een hemdje van de A&F en een korte jogging broek van de h&m) naar Hayes zijn kamer.

Ik open zacht de deur, ik ga naar de linker kant van het bed. Altijd als ik namelijk bij hem slaap slaapt hij links. Ik tik hem zachtjes op zijn arm, opeens hoor ik een stem van Cameron: 'waarom maak je me wakker, wat is er aan de hand?' 'Shit, ik dacht dat ik Hayes wakker maakte. Ik kan niet slapen.' 'Zullen we anders even wat gaan drinken ofzo? vraagt hij. We lopen naar de keuken en ik pak 2 glazen water voor ons.

We gaan naar het tuinhuisje om daar te gaan zitten. Cam en ik praten en praten en praten. 'Wat vind je er eigenlijk van dat je beste vriend in magcon zit?' 'Ik vind het leuk voor hem dat hij kan doen wat hem gelukkig maakt.' 'Dat is aardig van je.' Liggend op het gras kijken we naar de sterren 🌟 Ik vertel hem over mijn niet altijd zo makkelijke leven, hij vertelt ook wat over de zijne.

Cam pov
Samen lopen we terug naar binnen en gaan op de bank liggen. Co ligt met haar hoofd op mijn schouder en ze valt in slaap. Ik pak een deken en leg die over haar heen. Ik ga weer naast haar liggen en maak nog even een snap en stuur die naar haar zodat ze die de volgende ochtend ziet. Ik val daarna snel in slaap.

De volgende ochtend
Hayes pov
Ik ben als eerste wakker en besluit de koelkast te plunderen. Cam lag niet meer naast me en nu zie ik waarom. Hij ligt hier namelijk beneden op de bank met Co. Ik ben van plan een grap uit te halen maar daarvoor heb ik iemand nodig.... NOA. 'Hey No, wordt wakker je moet me helpen' 'Oke, waarmee?' 'Dat zie je zo nog wel'

Ik heb een grote bak water vast en Noa filmt. 3....2....1..... Plons. 'OMG ahhh' gilt Cloé. Ze is helemaal nat en Cam is aan het lachen. Ik bedank Noa daarna voor het helpen en begin met mezelf klaarmaken voor deze dag.

xoxo
Deem

My magcon crush-Dutch Magcon Fanfiction Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu