2. Just the normal live

192 7 4
                                    

De eerste schooldag was eigenlijk heel normaal voorbij gegaan, niks bijzonders. Behalve dan dat ik de hele dag alleen zat. Noa zit in een andere klas en Hayes was er natuurlijk niet. Maar gelukkig kwam er iemand anders naast me zitten: Jack Gilinsky, hij was namelijk niet meer op tour. Hij was uit magcon gezet nadat hij ruzie kreeg met Hayes.

Ik was niet al te blij dat hij naast me kwam zitten, ik stond natuurlijk aan Hayes' kant van de ruzie. Niet getreurd zei ik tegen mezelf. Beter iets dan niet! De hel begon pas toen hij tegen me ging praten. 'Hey Cloé!' 'Uhm hallo' 'Kan ik naast je komen zitten?' Vroeg hij. 'Ja hoor.' Ik wilde hem toch nog een beetje te vriend houden. Al wist ik altijd al een beetje dat hij een oogje op me had. 'Wel vervelend hè, dat Hayes er niet is hahaha!' Jack lachte hard om zijn grap. 'Ik vind het leuk voor hem dat hij wél nog mee mag met magcon.' Zo, nu was hij even stil.

Na de les vroeg hij of ik vanmiddag bij hem af wilde spreken. 'Liever niet' zei ik daarop. Ik fietste zo snel als ik kon naar huis voordat hij misschien achter me aan zou komen.

Toen ik eenmaal thuis was belde ik Noa gelijk op:

C: Hey No, hoe was je dag?
N: Heyy, het gaat eigenlijk niet zo goed. Ik heb Sem vandaag met Jackie zien zoenen. (Sem is/was het vriendje van Noa)
C: OMG serieus? Ik kom nu naar je toe!
N: Thanks Co, ik zie je zo wel. Kus

Mijn fiets gooide ik snel in de struiken voor Noa's huis neer. Noa deed gelijk de deur open. Je kon zien dat ze had gehuild, haar ogen waren erg rood en de mascara was helemaal uitgelopen.

Ik troostte Noa de rest van de middag en ging daarna weer naar huis. 'Pling' ik kreeg een bericht van Jack G.
Jack: Hey Babe
Cloé: Jack, ga iemand anders lastig vallen. En noem me ook geen babe aub.
Jack: Doe niet zo moeilijk babe, zullen we vanavond een film kijken ?
Cloé: Nee bedankt. Doei Jack.
Jack: Doei babe x❤️

Ik word echt helemaal gek van die gast. Het is al laat dus ik ga maar eens slapen.

Het tweede deel! Ik hoop dat jullie het leuk vinden

xoxo
Deem

My magcon crush-Dutch Magcon Fanfiction Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu