10. Without my soulmate

109 6 3
                                    

2 weken later
Cloé pov
Ik mis Noa echt heel erg! Maar we hebben elkaar al een paar keer geskyped en ze heeft het daar helemaal naar haar zin. Gelukkig ben ik niet de enige die haar mist, Hayes praat over niks anders dan Noa de laatste tijd. Hij zegt dan dat hij haar zo mist of 'weet je wat Noa tegen me zei' . Ik denk dat het nog wel wat gaat worden tussen die twee. Maar daarvoor moeten we wel wachten tot Noa terug is, want Hayes is duidelijk niet het type voor een lange afstand relatie.

'Ping' Ik kijk even op mijn telefoon en zie dat cam me heeft geappt:
C: Heyy❤️ zin om wat te doen vandaag?
N:Hey, ja is leuk 11:00 Starbucks?x
C: Yess , Tot zo babygirl 😇
N: Tot straks Cam xo
Omg hij noemde me zojuist babygirl 😍😍 Zal hij daar wat mee bedoelen? Of zegt hij het tegen elke vriendin? Vind hij me überhaupt wel leuk? Of zegt hij dat alleen maar?........ Al deze vragen spoken door mijn hoofd en ik besluit om een warme douche te nemen.

Ik kom uit de douche en doe mijn ondergoed aan. Lopend naar de kast bedenk ik me wat ik aan ga trekken. Uiteindelijk ging ik voor:

 Uiteindelijk ging ik voor:

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

De casual outfit dus. Dit weekend was ik bij mijn vader en mijn broer was er ook. 'Twan?' 'Ja' Ik liep zijn kamer binnen, hij had best een mooie kamer. Witte muren, een grijs bed, alles was redelijk opgeruimd. Twan lag in zijn boxer op zijn bed te gamen. Hij had wel een sixpack en zag er goed uit😜 'Goodmorning broer' 'Heyy zusje, kom je kan hier wel liggen' Ik gaf mijn broer een knuffel en ging tegen hem aan liggen. 'Oke Co ik weet dat er iets is dus zeg het nou maar.' Shit hij had me door, ik zat natuurlijk aan de situatie met cam te denken. 'Oké, ik zal het je vertellen. Er is dus een jongen, Cameron is zijn naam. Ik vind hem leuk maar ik weet niet of hij mij ook écht leuk vind of dat hij een spelletje met me speelt.' Ik durf Twan niet aan te kijken en kijk naar mijn voeten. 'Oh lieve schat kom eens hier.' Hij sloeg zijn armen om me heen en ik voelde me veilig. 'Het komt goed oke, ik beloof het je. Ik zou gewoon aan die jongen vragen hoe het zit. En als hij je iets aan doet dan kom je gewoon naar mij oké?' 'Dankje Twan' Ik gaf hem een kus op zijn wang en verliet zijn kamer.

Oké nu naar Starbucks met Cam.....

Heyy Guys,
Sorry dat ik zo lang niet heb geüpload😭 Ik ben op vakantie geweest en had weinig inspiratie. Maar bijna 300 reads 😍😍 Thankssss. Ik zal proberen meer te gaan schrijven, maar ik heb ook nog school. 🙄 I love you all 💘

Xoxo
Deem 💗

My magcon crush-Dutch Magcon Fanfiction Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu