9. The bad/good news

104 5 4
                                    

Noa pov
Gisteren ben ik samen met Hayes naar het strand geweest, Amy en Matt kwamen later ook nog langs. Daarna zijn we met zijn allen wat gaan eten en ben ik naar huis gegaan.

'Noa kom eens er is een brief voor je' roept mijn moeder vanaf beneden. Snel ren ik de trap af en duwen mijn ouders een brief in mijn handen. 'Oh my god! Nee, dit kan niet waar zijn. Mijn droom komt uit!' Snel lees ik de brief opnieuw. Harvard heeft me een studiebeurs aangeboden op hun universiteit. Over een week vlieg ik naar het buitenland. Mijn ouders zijn heel erg blij voor me, maar dan realiseer ik me dat ik dan mijn hele leven hier achter moet laten. Aan de ene kant ben ik heel erg blij, maar aan de andere kant heel verdrietig. Ik besluit Cloé te appen.
N: hey Co, kan je zo even langskomen?
C: Ja ofc, ik moet je btw wel nog even iets vertellen☺️
N: Oké, ik zie je zo xox

Pov Cloé
Op de fiets bedenk ik me wat Noa zal vertellen, heeft ze iets met Hayes? Of iets over Sem? Of juist iets heel anders? Een maal bij No aangekomen loop ik via de achterdeur naar binnen, niemand die daar raar van opkijkt. Ik loop naar boven en klop op Noa's deur. 'Binnen' hoor ik haar zeggen. 'Hey cloé' 'Heyyy' Ik ga bij haar op het bed zitten. 'Ik moet je iets vertellen' begint ze. 'Oehhhh' 'Nee, niet op die manier.' 'Oh oké, wat is er dan? Je kan me alles vertellen.' 'Ik heb een studiebeurs aangeboden gekregen van Harvard, ze willen dat ik daar naartoe kom. Dit is mijn droom. Al mijn hele leven. Alleen zal ik mijn leven hier achter moeten laten. Inclusief jou.' Tranen vullen mijn ogen. Ik weet niet meer wat ik moet zeggen. En dan barst ik in huilen uit, ik trek Noa ik mijn armen. 'No, ik vind dat je het moet doen. Je wilt dit al je hele leven en deze kans krijg je nooit meer.' Ik houd me sterk ookal breek ik van binnen. 'Ik hou van je, weet je dat?' 'Ik meer van jou'

Heeuyy,
Dit keer een wat zieliger hoofdstuk.😌 Maar willen jullie allemaal mijn bitches even volgen? Hun fanfictions zijn zwaar bæ. ❤️XAmy_Rowlandx frankagootjes floortjexgray heel veel love voor hun 😍

xoxo
Deem

My magcon crush-Dutch Magcon Fanfiction Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu