Stateam in camera mea si meditam la cele intamplate. Pur si simplu nu ma asteptam la asta.
*Flash back*
-S-a terminat acum! Nu se vor mai atinge de tine!
Dupa ce am zis asta mi-a sarit in brate de aproape ca m-a daramat. Am fost foarte socat de gestul lui dar l-am acceptat oricum. Cine stie cat va dura? M-am bucurat de imbratisarea primita. A fost prima dupa mult mult timp. Era asa de bine....nu as mai fi vrut sa ne despartim. Dar din pacate, m-am trezit la realitate *rima*. Blondy s-a desprins din imbratisare si m-a privit in ochi fara sa zica nimic. Era rosu ca racu....nu, ca dracu la fata. Cine stie ce a patit? Imi era mila de el totusi. O fi scapat de tipii aia dar daca va da peste altii? Stai........De ce imi pasa? E un tip pe care abea l-am intalnit. Nu ar trebui sa imi pese atat de el. Dar totusi...
L-am mai privit inca o data si voiam sa ii zic ceva dar, a fugit inainte sa pot sa deschid gura. M-am intors spre cei doi tipi care inca erau in genunchi.-Daca se va mai atinge cineva de el, va voi da de mancare la crocodilii mei din beci.
-Am inteles! Te rugam sa ne scuzi inca o data!
-Acum dispareti!
Cei doi au disparut instantaneu. M-am dus sa il caut pe blondy dar nu era de gasit. Intr-un final, m-am plictisit asa ca am plecat acasa.
*End of flash back*
Mda......cred ca maine ma duc la scoala doar ca sa il mai pot vedea. Chiar nu trebuie sa tin atat la el! Imi place cum arata. Asta e sigur! Hmmmmm....poate as putea sa fac ceva pentru el......am inceput sa cant la pian ca si cum as fi prins viata. Totul parea asa de frumos.
Asta e!..... In sfarsit am gasit melodia.... Nu pot crede! Dupa atatea luni... Totul datorita lui.....trebuie sa ii spun asta! Mai intai sa il gasesc. Astept pana maine......acum tre sa dorm nitel. Dormeam si eu frumos cand razele nenorocite de soare s-au decis sa imi invadeze fata. Offf......iar nu am dormit toata noaptea..... fuck this shit, trebuia sa ma scol. Mi-am luat un prosop si m-am dus la dus. Dupa ce am terminat baia cam de 5 minute, m-am dus sa ma imbrac. Hmmm.....cu ce sa ma imbrac. O sa iau obisnuitul. O pereche de blugi negri cu rupturi, un tricou negru cu alt mesaj emotionant "Go to hell little bitch", vesnicile lanturi la jeansi, bratarile pe care nu le dau jos si lanticul. Dupa ce m-am incaltat am plecat spre scoala. Astazi va fii cea mai fuckin' zi dintre toate. M-am indreptat spre aceeasi clasa darapanata. Cand am intrat acolo, am ramas masca. Era Yuki. Stati, sa fiu mai explicit. Deci, venise blondy la mine in clasa. Colegii mei ii aruncau ghiozdanul de la unul la altul si isi bateau joc de el. Satul de glumele lor proaste, i-am prins ghiozdanul si i l-am inapoiat. Toti se uitau ciudat la mine asa ca am clarificat pentru ei.-Daca de azi in colo se mai intampla ceva cu el, indiferent ca sunteti sau nu vinovati, va voi intoarce matele pe dos si ma voi juca cu ele.
-Am inteles, Izaya!
-Acum, vedeti-va de treaba pentru ca deja ma enervati!
Toti s-au intors la ce faceau inainte. Eram deja obisnuit cu asta, dar Yuki nu.
-Hai sa mergem in alta parte sa putem vorbi. am zis eu cu un glas foarte obosit
-B-bine! a zis el un pic nesigur
Am mers la locul meu favorit, unde nimeni nu venea. Era singurul loc din toata scoala unde stau ore in sir. I-am facut semn sa se aseze. Am vazut cum se fastacea asa ca l-am intrebat:
-De ce ai venit la mine in clasa?
-P-pentru ca voiam saaa......
-Saaa???? am intrebat de zici ca eram fosta mea educatoare cand nu puteam sa contonui propozitia
-Sa iti multumesc!
-Pentru?
-P-pentru ca m-ai salvat ieri! Chiar nu trebuia sa ma salvezi! Aveam totul sub control!
-Mie mi se parea ca mai aveau putin si te violau tipii aia! Oricum, mi-a placut sa te ajut.
-Iti multumesc! Ti-am facut asta! a zis parca amintindu-si ca a castigat la loto.
Mi-a intins o pungulita cu ceva impachetat. Parea foarte suspect. Am ridicat o spranceana si m-am uitat chioras la ea.
-E prajitura cu ciocolata! Am facut-o pentru tine!
-Multumesc! Esti primul care imi da asa ceva!
-Adica...primul baiat?
-Nu! Prima persoana! Esti singura persoana care s-a gandit sa faca ceva pentru mine! Chiar apreciez gestul! Acum...ce vrei in schimb?
-Nu vreau nimic! Am facut asta pentru ca am vrut sa fac ceva special pentru tine!
-Iti multumesc.......
Am vazut cel mai dragut zambet pe fata lui. M-am decis ca merita ceva dragut. L-am sarutat petru ca nu m-am putut abtine. Da, da! Stiu! Sunt un mare pedofil! Acu nu tre sa va suparati pe mine, nu e vina mea! A fost singura persoana care a vrut sa se apropie de mine dupa mult timp! Ce voiati sa fac? Imi place tipu'. Era atat de frumos. Asa de dragut......de ce am facut asta? Acum ma simt prost! Sigur nu va mai vorbi cu mine. In primul rand nici nu stiu daca e gay! Mda......foarte frumos Izaya! Il saruti si dupa te intrebi daca e gay! Imi e sila de tine! Lasa ca iti trece! Am uitat sa va spun! Am o constiinta care ma paraseste la greu dar vine cand e ceva amuzant prin preajma! M-am desprins foarte rapid din sarut, din cauza constiintei, si m-am uitat la el dar l-am vazut lesinand in bratele mele. Ce am facut?
-Blondy? Hei blondy, esti bine?
Nu imi raspundea! Trebuia sa fac ceva! Sa vad daca mai respira. I-am ascultat pulsul......respira... Ce bine! Acum...ce sa fac cu el? Nu am idee unde locuieste asa ca il voi duce la mine acasa. Mda....o sa fie suparat pentru ca din cauza mea va lipsi la toate orele, dar o sa ii treaca. L-am luat in stil mireasa si am pornit spre casa. Zici ca eram un criminal si caram un cadavru neinsufletit. Restu se uitau de parca ar fi fost ceva normal sa cari un cadavru pe la 9 dimineata. Nu e? Adica, din partea mea, se asteapta la orice. Nici macar profesorii nu m-au oprit. Am trecut frumusel pe langa ei fara sa zic nici "Buna ziua"! Soarta. Sa revenim, il caram pe blondy cu mare grija de zici ca era portelan si s-ar fi spart.
Oricum, aproape ajunsesem acasa. Spune ma si tu ca stai doar la 10 minute departare de scoala! Deja le-ai zis tu! Sa stii ca nu te vreau prin preajma cand se va trezi blondinul. Nu stiu cum, dar am reusit sa descui usa. L-am dus pe blondin in camera mea si l-am asezat cu grija pe pat. Ne avand ce face, m-am pus pe fotoliul de langa pat si am asteptat sa se trezeasca. Am asteptam......si am asteptat.......si iar am asteptat.......siiii.....am adormit!*Va urma*