*Yuki pov*
Dupa vreo ora de asteptat, am putut vedea doctorul iesind din sala de operatii. Oare ce se petrece? A venit spre noi cu o expresie nula. Eram atat de speriat! Daca a patit ceva? Doctorul se apropia de noi cu aceeasi expresie. Cand a ajuns la noi ne-a zis:
-Sunteti aici pentru domnisoara Arya Monrow?
-Da! Este bine? am intrebat eu ca ultimu retardat
-Ei bine, nu stiu cum sa va dau vestea dar, vedeti voi.....operatia a fost un suces doar ca, a pierdut mult sange. Nu mai avem grupa ei aici iar cand am incercat sa sun pentru un transport de la alte spitale mi s-a spus ca are o grupa de sange rara. Nu avem de unde sa luam alta. Am spus asistentelor sa mearga si sa gaseasca donatori. Nu stiu daca va mai supravietui mult fara sange. Va rog sa ma scuzati.
Dupa asta el a plecat iar eu am primit vestea ca un cutit infipt in inima. De ce? De ce se intampla asta? Eram si noi o familie iubitoare care avea grija de ea si apoi.......avem parte de asta. De ce vrea viata sa ma doboare? L-am luat pe Izaya in brate si am inceput sa plang. El ma tinea strans. Dupa cateva minute, i-am zis:
-Izaya, imi voi face niste analize sa vad daca sunt compatibil.
-Asta voi face si eu. Sa ne grabim sa prindem acele asistemte care cauta donatori
Am alergat ca disperatii prin spitalul ala pana ce am dat de asistentele care cautau donatori. Am mers si le-am explicat situatia iar ele au fost deacord sa ne faca analize. Dupa inca vreo jumatate de ora de alergat pe la analize, am aflat ca doar Izaya este compatibil. In schimb, eu stateam si asteptam sa iasa Izaya de acolo. Dupa ce a donat o cantitate cam mare de sange, a fost pus pe un pat dintr-o sala oarecare si mi s-a zis sa am grija de el si sa ii dau lichide sa bea. Dupa vreo cateva ore in care am avut grija de Izaya de zici ca era unbibelou, a venit doctorul.
-Doctore, cum se simte? A fost sangele de ajuns? Se va face bine? Cat o veti tine in spital?
-Mai usor cu intrebarile, Yuki! Asteapta sa ne zica ce are de spus! a zis Izaya ca si cum ar fi fost tatal meu
-Domnilor, nu aveti grija, am reusit sa o salvam pe fata. Acum, as dori sa stau de vorba cu Yuki Cross, daca e posibil.
-Ce s-a intamplat? am zis speriat din cale-afara
-Nu iti face griji, nu va dura mult. Doresc sa iti fac doar cateva analize simple.
-Bine!
-Pot asista si eu? a intrebat Izaya de parca nu m-ar mai vedea
-Sigur! Atunci, putem discuta toti trei despre asta.
-Am inteles! am zis eu ca la armata
Dupa ce am plecat in cabinetul doctorului, a inceput sa imi faca niste analize la sange intr-un laborator performant. Nu stiu ce avea in minte tipul asta, dar ma cam sperie. Se pare ca sangele meu era foarte interesant. Dupa spusele doctorului, avea o culoare interesanta de rosu nici prea deschis dar nici inchis. Era un rosu unde rar mai gasesti. Trecand peste asta, a inceput sa vorbeasca despre sangele meu de parca ar fi fost o comoara nationala.
-Domnule Cross, am aflat ca ai grupa de sange HH. Stii ce inseamna asta?
-Nu!
-Mai exista doar cateva persoane in intreaga lume cu aceasta grupa. Esti dintre cei unici. As dori sa iti fac mai multe teste sa vad daca nu cumva ai vreo problema medicala. Este asta in regula?
-Presupun.....
-Nu! l-am auzit pe Izaya de parca zici ca cineva l-ar fi calcat pe coada. Nu il puteti lua. Stiu ce incercati sa faceti. Acelasi lucru ca si cu mine. Imi e sila de oamenii ca dumneavoastra. Nu aveti nici macar putin suflet? Dece doriti sa ii faceti asta?
-Vad ca stii despre ce e vorba! Dar uiti un lucru, eu inca o am pe prietena voastra sub observatii. Nu aveti unde sa o transferati. Aveti nevoie de mine, cum si savantii nostri au nevoie de domnul Cross. Deci, ce ziceti?
-Bine! am scuipat eu cuvintele
-Atunci, urmati-ma!
Izaya i-a aratat o privire de "pe tine te voi ucide primul" si l-am urmat. Doctorul mergea in fata, iar noi in spate. Cand Izaya a decis ca nu mai e nimeni prin preajma, m-a luat in brate si m-a sarutat. Doctorul a vazut asta si ne-a zis:
-Este incredibil! Pana acum nu m-am gandit la unirea celor doua grupe! Cu asta as putea sa salvez pe oricine!
-Sa iti fie invatatura de minte! Niciodata sa nu mai te iei de el. Mai bine ma golesti pe mine de sange decat sa te atingi de el. Si iti mai zic un lucru, nu uita ca eu sunt Izaya Ochiru. Tatal meu a fost medic si am relatii. Deci daca nu vrei sa fi dat afara din aceasta functie, te sfatuiesc sa ne tratezi prietena cat mai bine si sa ne lasi sa plecam.
-S-stai! Esti cumva fiul lui Marthin?
-Acum intelegi? Misca din fata noastra!
-Am inteles domnule!
Dupa asta doctorul ne-a lasat sa plecam. Am ajuns acasa si nu am vorbit tot drumul. Dupa cele intamplate, nici nu vreau sa mai aud de acel doctor. Izaya parea din ce in ce mai suparat si ingrijorat. Se fataia de colo colo prin toata camera. Eu tot incercam sa il linistesc dar mai rau il enervam. Am vrut sa il iau in brate, dar cand l-am atins, mi-a dat mana la oparte printr-un gest foarte brutal, strigand:
-LASA-MA! DISPARI DE AICI! NU VREAU SA TE MAI VAD
-Izaya, eu.....imi pare rau. Te voi lasa in pace! Daca vrei voi pleca inapoi acasa si vei scapa de mine! Iarta-ma! Te rog sa nu fii suparat pe mine.
-Yuki...........
Nu l-am mai lasat sa termine ca am si fugit din acea camera, grabindu-ma spre iesire. Il tot auzeam strigandu-mi numele, dar era prea tarziu. Eu am parasit acea camera si acea casa. Nu am vrut sa il fac sa ma urasca. De ce a tipat la mine? Si mai important, de ce nu m-a lasat sa il imbratisez? De ce nu ma lasa sa ii fiu aproape? Chiar ca nu il inteleg! Ma voi duce sa locuiesc la bunicii mei cu care ma inteleg perfect. Acolo ma duceam de fiecare data cand ma certam rau cu ai mei. Sigur ma vor accepta si acum. Sunt niste oameni tare intelegatori. Mergeam spre apartamentul bunicilor, cand am simtit pe cimeva in spatele meu. Calmeaza-te Yuki, este doar un tip care merge spre casa. Sau spre orice altceva. Nu e ca si cum te-ar urmari....... Mergeam din ce in ce mai repede, pana am ajuns sa alerg ca disperatu, iar urmaritorul meu facea acelasi lucru. Doamne Sfinte, asta sigur e gay si nu are cu cine si-o trage. De ce tre sa fiu eu asa cum sunt? De ce tre sa fiu slab si frumos? *sa va fie clar, Yuki chiar e un tip super frumos la care se da oricine*. Obosisem de la atata alergat, dar noroc ca am gasit un loc intre blocuri de unde nu ma putea observa. Am stat acolo pana cand a plecat. Cand am vrut sa plec din acel loc, o mana m-a tras inapoi. Am vrut sa fug dar nu puteam. Tipul ala ma tinea strans. Inainte sa imi dau seama, eram legat si la maini si la picioare si nu puteam sa scap oricat ma zbateam. Am auzit vocea acelui tip iar dupa a inceput sa ma mangaie in acea zona.
-Voiai sa scapi de mine, nu Blondy?
-Ce vrei de la mine?
-Nu e evident? Te vreau! Te urmaresc de cateva luni. Stiu totul despre tine. Pana acum nu am putut actiona deoarece iubitelul tau mi-a zis ca daca incerc sa ma ating de tine, imi smulge capul. Acum ca nu mai esti cu el, pot face ceea ce imi doresc.......
*Va urma motherfuckers*
_______________________________________________
Heeeeiii!!!! Deci, sa fie clar pentru toata lumea, Arya este inca in viata. Aaaa...da. Si Yuki era urmarit de tipul ala, dar mereu Izaya era cu el si ii lua apararea. Dragut, nu? Izaya este barbatul ideal pentru oricine. In afara de faptul ca mai are crize de nervi cate o data, este super dlagut. :3. Oricum, intrebarea e: oare va fi salvat de Izaya, sau totul se va incheia cu Yuki veolat si rapit?