Cap 12

1.8K 107 44
                                    

*Yuki pov*

Dupa toata faza aia cu gelozia de acum o luna, am avut parte de multe momente frumoase alaturi de Izaya. Chiar mi-a compus si o piesa pe care nu trebuie voi sa o stiti. Am mers la un picnic si a fost ceva gen prima intalnire. Am stat intr-o padure unde am fost tarati de Roxenne din cauza ca a zis, si citez:"Izaya nu a mai fost de mult la o plimbare, dar cand a fost a compus cea mai frumoasa melodie a lui. *fata de demon* De cateva luni nu am mai putut sa scot nimic de la el si lumea a zis ca a murit. *back to cute face* Asa ca m-am gandit ca sa mergeti aici la un picnic"! Stiti si voi povestea nu? Hai ca tre sa va amintiti. Dupa asta m-am ales si cu Arya pe cap ceea ce nu ma deranja. Dar ea si Izaya sunt niste demoni care rad de chestiile pe care le faceam cand eram mic. Arya a inceput sa ii povesteasca tot despre mine de parca zici ca era la spovedanie. Izaya radea ca ultimu boschetar cu ras de magar si mintea mai mica decat a unui purice. Acum urmeaza ziua de nastere a lui Izaya. Ce sa ma fac? Sunt 99% sigur ca daca l-as intreba ce vrea de ziua lui ar zice: "Pe tine". Hmmmm.....cred ca ma voi duce si ii voi lua o carte. Sau un film? Hmm.....voi merge cu Arya la cumparaturi. Noroc ca ea stie unde sunt chestiile horror pentru ca e mare fana. Chiar ma sperie cate odata. M-am dat jos din pat, avand grija sa nu il trezesc pe lordul Lenevila, mai marele patriarhiei din Lenevesti. M-am imbracat rapid pentru ca da, nu mai tin minte ce am facut aseara. De fapt m-am imbatat si apoi...negru. Aceasta maimuta in calduri mi-a dat sa beau zicand:"Yuki, pentru a celebra noua noastra colocatara, sa bem". Apoi toti am inceput sa bem si doar eu si Arya ne-am imbatat. Apoi.....pauza. Ar fi bine sa nu imi fi facut ceva "ciudat". Am uitat....el e Izaya a.k.a fetita in rosu. Sigur a facut ceva ciudat. Dupa ce m-am imbracat, am iesit pe shistache din camera si m-am indreptat spre a lui Arya. Nu am putut sa o observ deloc. Statea acoperita de un morman de paturi. Cum poate respira? M-am dus si am incercat sa o trezesc. Dormea exact ca o scroafa si mai si sforaia. Daca ar auzi cu i-am spus s-ar putea sa ma arunce pe geam.

-Arya, Aryaaaaaaa......*nici un raspuns* trezeste-te odata sac umplut cu pufarine.

-Hmmm?.....am auzit de pufarine?

-Fomila......bine ca te gandesti doar la mancare! Hai! Tre sa mergi cu mine la cumparaturi!

-De ce eu? Du-te si ia-ti iubitu!

-In primul rand el doarme ca un porc betivan si in al doilea rand tre sa ma duc sa ii iau cadou.

-Offff.......bine! Doar pentru ca Izaya e prietenul meu si pe tine te voi pedepsi!

-Arya, sunt adolescent! Nu mai ai cum sa ma pedepsesti.

-Uiti ca noi doi suntem ca fratii? Deci, in calitate de frate alu meu, te voi lua la cumparat de sutiene

-Nuuuuuuuuu........dulce agonie!!! *cry*

-Nu ma impresionezi! Acu pleaca naibii de aci ca sa ma schimb! Daca nu cumva vrei sa vezi ce a vazut barza!

-Plec!

Am iesit afara din camera ei si m-am dus sa pun ceva de mancare. Nu prea era nimic acolo ce se face foarte repede, asa ca am pus doua boluri cu cereale cu lapte. Arya a coborat alaturi de cea mai rock imbracaminte pe care si-a cumparat-o.

 Arya a coborat alaturi de cea mai rock imbracaminte pe care si-a cumparat-o

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Arata dragut! Mai ales cu zambetul ei dragalas pe fata. Chiar ca imi doresc sa fie sora mea. Asa as putea sa tin toti pedofilii la distanta. In fine, eu tot ma consider fratele ei. Dupa ce am mancat, i.am lasat lui Izaya un bilet in care i-am zis ca am plecat la cumparaturi cu Arya. Sper doar sa nu ne intalnim prin oras ca am dat de drecu! Mergeam pe strada alaturi de Arya si parea ca nu se simte prea bine. Nu era mai nimeni pe acolo ca de, cine se trezeste la 7 dimineata duminica? Va spun eu, nimeni de pe aci. M-am dus si am luat-o de mana. Frigea atat de tare. Sigur avea febra *dăăăăã*.

-Arya, esti bine? Ai febra.

-S-sunt......bi-bine. a zis ea respirand greu

Urmatorul lucru pe care l-am vazut era ca ea a lesinat. Shit. Am putut sa o prind inainte sa cada si sa se loveasca. O tineam in brate in stil mireasa. Am alergat la cel mai apropiat spital. Dupa ce am dus-o acolo a fost internata la urgente. Oare ce se intampla? Tot incercat sa obtin un raspuns de la vreo asistenta, dar imi spuneau sa astept. M-am dus in sala de asteptare. Eram asa de ingrijorat. Oare ar trebui sa il sun pe Izaya? Mi-am scos telefonul si l-am apelat. Dupa 4 tonuri, a raspuns.

-Alo? Yuki esti bine? De obicei nu ma suni decat daca patesti ceva.

-Izaya, Arya este internata la spital.

-Ce? Unde sunteti? In ce spital?

-Nu stiu cum se numeste, dar este spitalul din fata mall-ului

-Am inteles! Vin imediat! Asteapta-ma

-Bine.

Am inchis telefonul si am asteptat cu rasuflarea taiata. Toata lumea parea impacientata. Dupa cateva minute l-am putut vedea pe Izaya cum alearga ca un nebun. A venit si m-a luat inbrate soptindu-mi: "Nu trebuia sa pleci de langa mine! Ma bucur ca esti in siguranta!". M-a sarutat pe frunte si apoi i-am spus ce s-a intamplat. El parea sa inteleaga si am asteptat raspunsul doctorului. Dupa vreo ora de asteptat, am putut vedea doctorul iesind din sala de operatii. Oare ce se petrece? A venit spre noi cu o expresie nula. Eram atat de speriat! Daca a patit ceva? Doctorul se apropia de noi cu aceeasi expresie. Cand a ajuns la noi ne-a zis:

-Sunteti aici pentru domnisoara Arya Monrow?

-Da! Este bine? am intrebat eu ca ultimu retardat

-Ei bine, nu stiu cum sa va dau vestea dar, vedeti voi.....operatia a fost........

*Va urma motherfuckers*

_________________________________________________

Nu am chef sa scriu un discurs cat continentu de mare asa ca trec direct la intrebare *rima :P*. Ce credeti ca s-a intamplat cu Arya?

Iubiti din intamplare (yaoi)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum