*Yuki pov*
De ce stau la marginea unei paduri sinistre? Nici nu am fost de acord sa fiu aici. Izaya si Roxenne inca despacheteaza. Ea ne-a obligat sa venim aici pentru ca are nevoie de o melodie noua de la Izaya. Dar de ce m-a luat si pe mine? Nu putea sa il trimita aici singur? Erau mai putine sanse sa fiu mancat de un animal salbatic *Izaya :-P* daca ramaneam acasa. De parca doar de animalele salbatice imi sunt mie in gand. Daca acest pedogay ma va veola? Yaycs.........Doamne ajuta sa raman intreg pana la sfarsitul zilei! *se inchina*. Izaya sunt sigur ca m-a observat pentru ca a venit la mine si m-a luat intr-o imbratisare pe la spate.
-De ce esti asa de incordat? Nu te speria, am mai fost de multe ori in padurea asta. Sa nu iti faci griji! Suntem doar noi doi.
-De asta imi fac griji!
-Hai....o sa fie amuzant.
-Normal ca iti place, doar nu esti tu ala violatu. am murmurat eu
-Ce?
-Nimic, nimic......hai sa mergem spre o moarte curata. am zis eu ironic
Am mers ca un copil speriat spre un loc dintr-o padure necunoscuta si care nici nu apare pe harta si e renumita pentru disparitiile misterioase ale oamenilor. Sigur voi muri. De ce tre sa imi fie asa de frica. Stateam concentrat la fiecare sunet ce venea di toate partile. Apoi am simtit ceva ce ma ia de mana. In acel moment am tipat ca o fetita. Izaya a inceput sa rada ca ultimul retardat de mine. Tipul asta ma calca si pe ultimul nerv posibil...
-Nu credeam ca asa o sa reactionezi daca te iau de mana. a inceput sa rada si mai tare
-Nu e vina mea ca imi e frica sa stau intr-o padure din care nu mi se aud tipetele de disperare, cu tine.
S-a oprit brusc din ras si m-a privit foarte serios. M-a tras rapid in bratele lui si m-a sarutat. Apoi a inceput sa muste si sa se joace cu urechea mea. Eram rosu la fata. Eram geva gen....nu stiu dar pariez ca sunt toate nuantele de rosu, adunate. Mi-am pus mainile peste fata. Izaya doar statea si ma privea.
-Chiar crezi ca ti-as putea face ceva rau?
-Depinde......
-Ce vrei sa spui? Te-am ranit vreodata intentionat?
-Paaaaaaiiii...........daca pui problema asa.......
-Yuki, ce vrei sa spui? Am facut ceva rau?
-Pai jocurile tale erotice ma cam ranesc.
-Imi pare rau! Nu voiam sa se intample asta. Am crezut ca si tie iti plac.
-Este ok sa o facem o data pe saptamana, dar tu o iei razna.
-Yuki, te iubesc. Si de aceea fac ce fac. Stii asta nu?
-Mmmmm.....nu.
-Yuki!
-H-Hei.....uite! Asta e locul nu? am zis eu doar ca sa scap de el
-Da!
Dupa ce am ajuns acolo am putut sa observ un loc fantastic cu multe flori si fluturi. Era in inima padurii si in mijloc era gol. Locul era inconjurat de copaci dar in centru nu era nici unul. Nu stiu cum sa va explic asa ca va dau o poza.