1 månad. Nu hade det gått en månad sedan Alina och jag pratade och inget hade förändrats sen sist. Förutom att jag hade blivit ännu smalare.
Hur det var för Alina visste jag inte. Jag hade inte pratat med henne. Jag hade fortfarande inte tänkt klart. Det skulle nog ta ett litet tag till innan jag verkligen bestämt mig. Men jag saknade henne. Väldigt mycket. Så därför blev jag tvungen att bestämma mig så snabbt som möjligt. Jag kunde inte leva så här.
Jag ville vara ihop med Alina igen, jag önskade att allt kunde vara som det var innan, när allt var bra. Men om jag blev ihop med henne skulle jag kanske inte kunna lita på henne igen. Det hon gjorde var oförglömligt. Hon gjorde det värsta någon någonsin kan göra i ett förhållande, vara otrogen. Men hon hade ju själv varit med om det här förut så varför göra det mot mig när hon vet hur det känns? Jag kommer själv ihåg hur krossad hon var. Varför krossa mig?
Hon måste ha förstått att jag aldrig skulle lämna henne. Hon känner mig alldeles för bra.
Jag fick ångest. Jag klarade inte av det. Pressen, saknaden. Det var för mycket för mig. Därför bestämde jag mig för att leta upp första bästa fest och direkt sticka dit. Jag skulle dricka, bli full och ligga. Få henne att känna samma smärta som mig.
Markus fest var i full gång och musiken hördes tydligt utifrån. Jag gick in mot köket och hällde i mig det första jag hittade. Det smakade inte så mycket eftersom den säkert inte var så stark så jag tog en till mugg med ett okänt innehåll. Denna gången var muggen helvit istället för röd. Den smakade betydligt mer så jag tog ännu en mugg. Och några till tills jag tappat räkningen.
Vingligt gick jag mot vardagsrummet där musiken var i full igång och en massa människor stod och dansade med varandra. Vissa hånglade vid väggarna och vissa var påväg upp mot rummen för att ja...
Alkoholen hade nu påverkat mig väldigt mycket och jag dansade mitt i folkklungan med några personer jag aldrig sett förut. Helt plötsligt pausades musiken och någon ropade ut "strultävling!!". Efter det lilla meddelandet spelades musiken igen och folk började tjoa. De flesta hittade sig en partner för att delta i tävlingen med.
Jag förstod inte riktigt vad tävlingen gick ut på men jag fick väl ta reda på det. Eftersom de andra hittade sig en partner fick väl jag också göra det. Snabbt kollade jag mig runt i det människofyllda rummet och hittade snabbt en ensam tjej vid väggen. Hon hade blont hår, blåa ögon och väldigt fylliga läppar. Det skulle bli skönt att få smaka på de läpparna.
Med raska steg gick jag mot henne och hon måste ha sett mig för hon la sin dricka på bordet. "Tja, vad sägs om att vinna den där tävlingen babygirl?" Frågade jag med en hungrig (?) blick och log. Hon kollade snabbt runt i rummet innan hon svarade. Som att hon ville vara säker på att nån inte var där.
"Varför inte?" Sa hon med ett leende. Jag kunde tydligt känna lukten av alkohol så hon måste ha druckit.
Hon tog tag om min hand och tillsammans gick vi mot den stora klungan med par.
"Okej, klara!-" ropade killen med mikrofonen. "Färdiga, gå!!" När han sagt "gå" började alla par strula med varandra, detsamma gjorde vi. Hon knöt sina händer runt min nacke och små, nästan okänsliga stötar for igenom min kropp. Jag höll om hennes midja och tryckte henne närmre mig, vilket fick henne att flämta till.
Mina ögon var stängda men jag kunde fortfarande känna blickarna bränna i nacken. Vi fortsatte och fortsatte tills någon visslade i en pipa och sa "och vi har en vinnare!". Sakta släppte vi ifrån och kollade djupt in i varandras ögon innan vi kollade mot killen med mikrofonen. Han sa ett högt grattis tillsammans med applåderna från publiken så att säga och gav oss varsin medalj som vi hängde över våra halsar.
På medaljen stod det "Vinnare av Strultävling 05-11-16"
a/n: kommer inte ihåg vad det är för datum så hittade bara på något hehe
Bakom medaljen var det en påklistrad bild av när jag och tjejen strulade. De måste ha tagit den under tävlingen utan att vi märkt det.
Efter det satte de ögonbindlar på oss och ledde oss någonstans, jag vet inte vart. När vi var framme tog de av oss våra ögonbindlar. Vi befann oss i ett stort rum, med en stor dubbelsäng, röda väggar och röd matta över hela golvet. På nattduksbordet till höger om sängen låg det en massa kondomer.
"And this is where the magic happens..." Sa någon kille sensuellt och flinade innan han stängde dörren och lämnade oss i det väldigt röda rummet.
Jag gick fram mot bordet som var placerat mitt i rummet och tog två muggar med nån dricka som jag snabbt svepte i mig.
När jag hade ställt ner den sista muggen gick jag mot tjejen - som jag fortfarande inte visste namnet på - och började kyssa henne passionerat. Hennes läppar var mjuka och jag njöt av kyssen.
Jag tryckte upp henne mot väggen och började kyssa henne lite överallt. Innan jag började kyssa henne längre ner gjorde jag ett litet sugmärke på hennes hals.
Efter några intensiva minuters kyssande la vi oss med en duns ner på den mjuka dubbelsängen. En efter en hamnade våra plagg utspritt på golvet och höga stön lämnade gång på gång våra läppar.
Okej, så har inte uppdaterat på två veckor... Men som ursäkt blir det nu ett extra långt kapitel som jag hoppas ni gillar!!
YOU ARE READING
Gone? - f.s
FanfictionVad ska man göra när den man älskar mest dör framför ögonen på en? Ska man titta bort? Vad ska man göra när man inte längre är hel? Man vet att något saknas, men hur fixas det? När man inte längre kan få hjärtat att slå normalt? Vad ska man göra när...