TANITIM

108 28 23
                                    

©Tüm hakları saklıdır.

MEDYADA; BU KİTABIN ESKİ KAPAĞI VAR..

** lütfen emeğe saygı!! bu kitabın yayınlanması, çalınması veya kopyalanması gibi şeyler yasaktır. Hayal ürünüdür. Olaylarda anlatılan bazı kavramlar gerçeklikle ilgisi olsa bile hayal ürünümün bir eseridir..

- BİLGİNİZE -

MÜZİK: FETİH 1453-my life my flag

TÜR: FANTASTİK 😉😂

Not: Ben birkaç resim koydum bölümlere ama iyisimi siz hayalinizdeki oyuncuyu hayal edin bu bölümlerde.. ❤

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

BAŞLANGIÇ - kayıp-
___________________________________
RADYOLILAR: RADYASYONA MARUZ KALMIŞ İNSANLAR

PATİKAN: BENİM HAYALİMDEKİ LANETLİ BÖLGE
________________________________

Bir Efsaneye göre, patikan denilen bir yerde inanılmaz nükleer patlama olayları yaşanır ve radyasyon meydana gelir. bunun sonucunda radyasyona yakalanan insanlar
( radyasyon her bedende körelmiş olan farklı özel güçler ortaya çıkmasını sağlar) hayatta kalabilmek için patikanı terk etmek zorunda kalırlar çünkü orda kalanların hayatı ölüm ile sonuçlanmaktadır.( fazla radyasyona maruz kaldıklarından bedenleri bu gücü taşıyamaz bu yüzden ölürler.)

Bir zaman sonra yerleşip yaşadıkları yerlerin insan ırkları, radyasyona yakalanan bu insanları yararlı hale getirmek için plan yapıp bir araya toplamaya başlarlar fakat planladıkları görev radyolıları köle gibi görmelerine neden olur ve bu sefer avlamaya başlarlar..
Savaşlar,
Ölümler,
Yıkımlar,
Katliamlar, bunların ardı arkası kesilmez.
Her iki ırktan kayıplar verilir ve iki ırk arasında bir anlaşmaya varılmak zorunda kalırlar. Bulundukları bölgeyle birlikte insanlarda iki kutba ayrılır.radyolılar kuzeye, insanlar güneye...
Bu iki kutbun arasına dev bir sınır inşa edilir. Anlaşmaya göre ne insanlar radyolıları avlıcak nede radyolılar insanlara zarar verebilecekti. radyolalılar insanlara görünmeden hayatlarına devam edebilecekti ve yaşam kaldığı yerden devam edebilecekti. Ama bir sorunlada karşı karşıya kalırlar.Radyolalıların elindeki patikanın lanetli mührü kaybolmuştur...

NASIL BULDUNUZ TANITIM KISMINI? 

GELECEK BÖLÜMLERDE GÜZEL ŞEYLER SİZİ BEKLİYOR SÖYLEMEDİ DEMEYİN... ;-)

** yorum da bırakırsanız daha hızlı yayınlayamaya çalışacağım. <3

👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇

PATİKAN EFSANESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin