(İSTEDİĞİNİZ MP3'ü DİNLEYEBİLİRSİNİZ 😉)------------------------------
JANE 👇
ANGELA 👇
JANE'DEN..
Kırlarda koşup, arada bülbüllerin şarkısına eşlik ederek dere kenarına kadar yol alıyordum. Hava sıcak ve bunaltıcıydı. Etrafta kimse olmamasından yararlanarak soyunup dereye girdim.su tam istediğim serinliği yakalamıştı. Bende tadını çıkararak derin düşüncelere dalmaya basladım. Burası o kadar güzelki etraftaki renkli ağaçlar sanki büyülü yerdemişim gibi hissettiriyordu. Bu yüzden her bunaldığımda kaçıp buraya geliyordum.
Bir müddet daha yüzdükten sonra dereden çıkıp üzerimi giyindim. Biraz dinlenmek için yere oturdum.çimenleri hissetmek beni tropikal yerdeyim hissini veriyordu. Saçlarımdaki suları sıkarak akıtacağım sırada ilerdeki pespembe yaprakları olan ağacın altında bir parıltı görmemle oraya doğru ilerlemeye koyuldum. Tam yanına geldiğimde bu parıltının bir yüzük olduğunu fark ettim. Ama birşey vardı. Bu yüzük gördüğüm yüzüklerden çok farklıydı. Muazzam parıltıları beni büyülemişti. İlk defa böyle birseyle karşı karşıyaydım.
usulca elime aldım ve parmağıma takıp bakınmaya başladım. Bunu kim düşürmüşse onun için kıymeti büyük olmalıydı. Parmağımdan çıkarıp cebime koyacağım sırada telefonum çaldı. Arayan canım arkadaşımdı.- Alo?
- jane nerdesin?
- sence nerde olabilirim Angela? Her zaman bunaldığım da uğradığım yerdeyim.
- Hey dikkatli ol!! bugünlerde etraf pek güvenli değil! Gelsen iyi olur. Sana anlatacağım şeyler olabilir..
- inan bana, burdan daha güvenli yer yok. Birkaç saate oradayım.
Angela çalıştığım yerden arkadaşımdır.sevecen olduğuğu kadar korumacı bir tavrı vardır ve aynı evde yaşıyorduk. Çalıştığımız şiirket, uzaylıları varlıklıkları ile ilgili araştırmalar yapan bir yerdir. Telefonumu cebime koyup ilerlemeye başladım.
YARIM SAAT SONRA..
Eve vardığımda angela' nın terasta oturmuş kitap okuduğunu farkettim. Gülümseyerek
" Ben geldiiim. Söyle bakalım neymiş anlatacakların?" deyip koltuğa oturdum.
Angela' nın yüz ifadesine bakılırsa önemli olmalı. " hey, böyle bakmayı kes. Kötü birşeymi oldu anlatsana!" Bakışları kitaba kayınca gülümseyerek" yoksa okuduğun romanda sonu kötü mü bitiyor!" dedim dalgaya vurarak. Kafasını sallayıp " Hayır! Bununla alakası yok. Patikanın gizemli efsanesini biliyormusun?" bakışlarımı ondan alıp ufuklara doğru bakarak " ha şu efsane. Eee nolmuş?" diyerek ona baktım.
" hani efsaneye göre patikanda inanılmaz bir patlama sonucu radyasyona maruz kalmış insanlar vardır. Güçleri falan oluşmuş bu olay sonucunda. Sanırım bu efsane gerçek!!" gülmemek için dudaklarımı dişleyip " sahi bu masala inanıyormusun? Yapma! İnsanların uydurduğu şeylere inanmıyorum." bana şaşarak bakıp " sana inanıyorum demedim. Gerçek dedim. Çünkü araştırmalarıma göre bunlar masaldan ibaret olamaz. Patikan diye bir yer gerçekten de var! O varsa radyolılar da var demek bu!" elimi ona uzatıp " peki. Diyelim varlar. O zaman bana bir kanıt getir. O zaman belki sana inanırım. Ne dersin?" oda başını sallayıp " tanam, peki o zaman sana kanıt getireceğimden emin ol." Deyip elimi sıkıp salladı. " Ben bugün çok yoruldum. Gidip biraz dinlenicem. Odama yiyecek birşeyler getirirmisin?" başını salladı ve ben hemen odama geçtim. İçim huzurla doluydu. Bugün o deredeki yüzük aklıma gelince yatağa sırt üstü uzanıp cebimden yüzüğü çıkardım ve havaya doğru tutup pırıltılarına bakmaya başladım. Her renk vardı bu yüzükte ve çok garip bir şekli olmasına rağmen insanı büyülüyordu. Angela kapıyı çalıp içeri girdi ve tepsiyi masaya koyup elimdeki yüzüğe şaşkınca bakarak " o elindeki de ne?" diyerek yatağıma oturdu. Bende bakışlarımı yüzüğe vererek " Bir yüzük. Derede yüzerken gördüm. Nasıl yakışmışmı?" dedim ona dönerek. O da " evet. Çok güzel.peki napmayı düşünüyorsun? Sahibine verecek misin?" sorduğu soru karşısında kafa sallayıp " Hiçbir fikrim yok. Belki dere kenarında sahibinin gelmesini bekleyebilirim. Evet bu olabilir. Yarın ilk iş oraya gitmek olacak." dedim gülümseyerek ve devam ettim. " izninle bugün uyumalıyım. Yarın erken kalkmam gerekecek. İyi geceler dostum." deyip üstümü örtüp uyumaya başladım. O da " iyi geceler tatlı şey tatlı rüyalar" diyerek ışığı kapatıp odamdan çıktı.çıktığından emin olup sonkez yüzüğe baktım ve yanı başımdaki komidinin çekmecesine yerleştirip kapattım. Yarın büyük gün olacak gibime geliyordu..
OY VE YORUM LÜYFEN.. SİZİN İÇİN ELİMDEN GELDİĞİNCE GÜZEL BÖLÜMLER YAYINLAMAYA ÇALIŞACAĞIM..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PATİKAN EFSANESİ
FantasySENCE DE HAYAT GÖRDÜKLERİNDEN Mİ İBARETTİR? Cevabın evet sanırım. Tahmin etmeliydim. PEKİ YA GÖRMEDİKLERİNE NE DEMELİ? __________________________________ Bir efsanenin peşinden gidenlerin hikayesi __________________________________ ** HAYAT SANA HİÇ...