BUGÜN BU BÖLÜM İLE BİRLİKTE 3 BÖLÜM YAYINLAYACAĞIM..👏
** istediğiniz bölümü ithaf edebilirim, isteyen varsa yoruma bildirmesi yeterli
_______________________________ANGELA'DAN..
Sabah kahvaltıdan sonra jane elindeki yüzüğün sahibiyle karsılaşmak için dereye indi. bende hazırlanıp araştırma dosyamı elime alıp şirkete doğru yola koyuldum.
Girişte john' la karşılaştım. John, kısa boylu, kilolu kellik sorunları olan esmer patron yardımcımızdır. Yüzünde ciddi bir ifade vardı. Her zaman gördüğümden farklı bir anlam içeriyordu ama kafama takmayıp selam verip içeriye girdim. Koridor baya kalabalıktı ve bu hiç hayra alamet değildi. O gürültülü kalabalık engelini geçip ortağım olan viktorya'ya bu kalabalığın neden burda toplandığını sordum. Oda patronumuzun bizimle paylaşması gereken ciddi bir konu olduğunu ve bizi bu yüzden buraya topladığını söyledi. Bende merakla etrafa bakıyor arada bir kolumdaki saate bakıyordum. Yarım saatten sonra sekreter içerden çıkıp içeri geçmemizi söğledi. Kalabalığın içinden ilerleyip okuldaki sınıflara benzer odadan içeri geçip ortadaki on sıraya yerlestim.
Bir kac dk sonrada patronda yerini alınca konusmaya başladı. Hepimiz merakla pür dikkat patronumuzun ağzından çıkacak olan sözlerine odaklandık.
" Sevgili arkadaşlar, hepiniz neden burda olduğunuzu merak ediyorsunuzdur eminim.
Uzaylılar hakkındaki çalışmamız sırasında bir efsane meraklanmamıma sebep oldu ve hiç düşünmeden araştırmalara koyuldum ve sonuç beklediğimden farklı çıktı..." deyince herkez kıkırdamaya başlamıştı ama neyseki aramızdan ciddi olan biri patronun sözünü kesip " hangi efsane efendim?" deyip merakla gelecek cevabı bekledi. Patron önce
" sözümü birdaha kesmemeni, gerekirse söz hakkı almanı tavsiye ederim ve çok iyi bir soru sordun. Bu efsane patikanın lanetiyle oluşan radyolılar efsanesi."
Bende hemen söz hakkı alıp " nasıl bir beklentiniz vardı da farklı çıktı efendim?"
Patron düşünceli şekilde yere kısa süreliğine baktıktan sonra bakışlarını bana çevirerek
" Efsaneler bilindiği üzere gercek olup olmadıkları belli olmayan hikayelerdir. Ağızdan ağıza şekil alarak ortaya çıkar ve son şeklini alır.
Herneyse, kısaca ben beklediğim çıkmadı derken aslında doğru olmadığını düşünüyordum. Ama araştırmalar bunun tersini gösteriyor. Patikan diye bir yer gerçekten var.
Sizden birkaç gönüllü seçeceğim. Seçtiklerimle birlikte patikanı keşfetmeye gideceğiz. Orda neyle karşılaşırız bilmiyorum ama ben ölümü göze alarak orda neler olduğunu bizzat görmek istiyorum. Aranızdan seçtiklerim; zac, suzın, jane, Austin, angela, ıvy ve sunny. Bende sizin gibi düşünüyorum efendim diyorsanız birkaç saat sonra odamda bekliyorum." deyip odadan çıktı. Bende öyle bir yer olduğunu zaten kendi araştırmalarım sayesinde biliyordum ama patronumuz da bu olaya el atınca tam olarak pekiştirmiştim. Jane' de seçildiğine göre ona bunu ispatlayabilirdim. Hemen telefonumu çantamdan çıkarıp rehberden jane' nin telefon numarasını tuşlayıp açmasını bekledim. İkinci çalışında açtı.- merhaba
- merhaba, sana güzel bir haberim var jane.
- ne haberi?
- şu iddia meselemizle ilgili.
- yoksa ispatlamak için delilmi bulamadın. Tahmin etmiştim. Öyle bir yer olsa bile radyolılar diye..
-Radyolılar hakkında henüz emin değilim ama patikan diye bir yer gercektende var! Araştırmalar başlatılmış ve bunun sonucunda orayı keşfetmeye gitmek için patron içimizden birkaç kişi seçti ve bizlerden olumlu bir sonuç bekliyor.
Sana bunu kanıtlamam için seninde gelmeni istiyorum. Şimdi telefonu kapatmam lazım. Patrona belirtmeliyim.Geliceksin değil mi?- b.ben yani ne diceğimi bilmiyorum. Şuan düşünce mekanizmam darmadağın durumda. Peki ne zaman gidilecek?
- belirtikten sonra plan yapılıp birkaç güne kalmaz keşfe çıkarız herhalde.
- peki gelicem doğru değilse de senin yüz ifadeni görmek isterim doğrusu. Haber verirsin.
Deyip kıkırdadı.Görüşmem bittikten sonra patronun odasına doğru yola koyuldum. Kapıyı tıklatıp içeri girdiğimde tüm seçilmiş kişiler odadaydı. Demekki herkez bu yeri merak ediyordu bende dahil..
Patron " Angela, jane nerde? Burda tek eksik olan o. Toplantıda da göremedim."
Ben diyerlerinin yanına ilerleyip patronun masasının önünde durdum. " jane biraz rahatsızlandı efendim ama merak etmeyin. Telefonla görüştüm ve onunda geleceğini belirtmek isterim." deyip devam ettim. "Efendim, bu keşif ne zaman peki, sabırsızlanıyorum doğrusu." diyerek gülümsememe engel olamadım.Patron gülümseyerek bir kez ellerini birbirine şaplatıp diyerlerine ve bana bakarak " sanıyorum, hepinizin yanıtı olumlu. Peki o zaman yarın hemen işe koyulalım. Bunun için gerekli hazırlıları yapmanız için bugün izinlisiniz çocuklar." deyip kapıyı işaret ederek " çekilebilirsiniz." deyip gülümsemesini tekrar sundu.
OY VE YORUM LÜTFEN..
👇👇👇👇👇👇👇👇👇
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PATİKAN EFSANESİ
FantasySENCE DE HAYAT GÖRDÜKLERİNDEN Mİ İBARETTİR? Cevabın evet sanırım. Tahmin etmeliydim. PEKİ YA GÖRMEDİKLERİNE NE DEMELİ? __________________________________ Bir efsanenin peşinden gidenlerin hikayesi __________________________________ ** HAYAT SANA HİÇ...