EFSANE

28 14 5
                                    

📌- BU BÖLMÜ  KENDİME İTHAF EDİYORUM..

** en uzun bölüm bu oldu. Tam tamına 1440 kelime!! 🎉
Bana göre uzun.😂 Beni çok uğraştırdı ama hakkını vererek oylar ve uzun bir yorumlar yaparsanız, beni mutlu edersiniz...❤

Satır arası yorum yaparak en beğendiğiniz paragraflari belirtin lütfen, sizi seviyorum ilham perileri...
___________________________________

JANE'DEN DEVAM...

Eve geldğim gibi odama çıktım ve derede tanıştığım kevin'i düşünmeye başladım.Beni büyülemiş ona doğru çekildiğimi hisediyordum.
Bu inanılmaz duygunun adını bilmesemde hoşuma gitmişti.
İğrenç telefonumun sesiyle bu güzel düşüncelerimden uzaklaşıp cevap verdim.

-merhaba

- merhaba, sana güzel bir haberim var jane.

Meraklanıp,

- ne haberi?

Diye sorunca

- şu iddia meselemizle ilgili.

- yoksa ispatlamak için delilmi bulamadın. Tahmin etmiştim. Öyle bir yer olsa bile radyolılar diye..

Sözümü aniden bölerek

-Radyolılar hakkında henüz emin değilim ama patikan diye bir yer gercektende var! Araştırmalar başlatılmış ve bunun sonucunda orayı keşfetmeye gitmek için  patron içimizden birkaç kişi seçti ve bizlerden olumlu bir sonuç bekliyor.
Sana bunu kanıtlamam için seninde gelmeni istiyorum. Şimdi telefonu kapatmam lazım. Patrona belirtmeliyim.Geliceksin değil mi?

- b.ben yani ne diceğimi bilmiyorum. Şuan düşünce mekanizmam darmadağın durumda. Peki ne zaman gidilecek?

-  belirtikten sonra plan yapılıp birkaç güne kalmaz keşfe çıkarız herhalde.

- peki gelicem doğru değilse de senin yüz ifadeni görmek isterim doğrusu. Haber verirsin.

Diyerek kapatıp masaya bıraktım. Efsanelere asla inanmıyordum ama eğer patron da bu konu hakkında böyle düşünüyorsa bu efsanedeki olaylar ciddi şekilde gerçek olma ihtimalini barındırıyor demektir.

Laptopu dizimin üstüne koyup Angela' nın çalışmalarının olduğu sayfaya girip teker teker göz attım.

İlk sayfada efsane şöyle anlatıyor;

"Bir Efsaneye göre, patikan denilen bir yerde inanılmaz patlama olayları yaşanır ve radyasyon meydana gelir. bunun sonucunda radyasyona yakalanan insanlar
( radyasyon her bedende körelmiş olan farklı özel güçler ortaya çıkmasını sağlar) hayatta kalabilmek için patikanı terk etmek zorunda kalırlar çünkü orda kalanların hayatı ölüm ile sonuçlanmaktadır.( fazla radyasyona maruz kaldıklarından bedenleri bu gücü taşıyamaz bu yüzden ölürler.)

Bir zaman sonra yerleşip yaşadıkları yerlerin insan ırkları, radyasyona yakalanan bu insanları yararlı hale getirmek için plan yapıp bir araya toplamaya başlarlar fakat planladıkları görev radyolıları köle gibi görmelerine neden olur ve bu sefer avlamaya başlarlar..
Savaşlar,
Ölümler,
Yıkımlar,
Katliamlar, bunların ardı arkası kesilmez.
Her iki ırktan kayıplar verilir ve iki ırk arasında bir anlaşmaya varılmak zorunda kalırlar. Bulundukları bölgeyle birlikte insanlarda iki kutba ayrılır.radyolılar kuzeye, insanlar güneye...
Bu iki kutbun arasına dev bir sınır inşa edilir. Anlaşmaya göre ne insanlar radyolıları avlıcak nede radyolılar insanlara görünebilecek, zarar verebilecekti. radyolalılar insanlara görünmeden hayatlarına devam edebilecekti ve yaşam kaldığı yerden devam edebilecekti. Ama bir sorunlada karşı karşıya kalırlar.Radyolalıların elindeki patikanın lanetli mührü kaybolmuştur..."

PATİKAN EFSANESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin