"Giyindin mi Melek ? Hadi acele et."
"Az kaldı anne geliyorum."
"Uyuşuk uyuşuk hazırlanma hadi.."
Odadan çıktığımda annem şaşkınlıkla bana bakmıştı ilk defa bana beni beğenerek baktığını hissetmiştim.
"Yakışmış mı ?"
"Olmuş olmuş hadi, geç kalıyoruz."
Diyip geçiştirdi beni, sosyete arkadaşının asortik kızının nişanında boy göstermek, kızına ilgi göstermekten daha önemliydi çünkü.
Babam sınavı kazandığımı hala bilmiyordu zaten umrunda da değildi eminim. Ailenin görünmezinin başarısı da tabiki görünmez olacaktı buna ne diye bu kadar içerliyorsam..
Aşağı indiğimde babam ve abimin de beni süzdüğünü hissettim demek ki vişne çürüğü bu balık elbise makyajla birleşince gerçekten bana çok yakışmıştı.
Babama gülümseyerek,
"Yakışmış mı babacım ?"
Diye sordum, sormaz olaydım..
"Melek, geç kaldık sen hala elbisem yakışmış mı derdinde misin yani.. Hadi kızım hadi.."
*************
"Bence çok yakışmış zaten çok güzelsin.. Şimdi güzelliğinin yanında kum saati gibi vücudunun çekiciliğini de öne sermiş bu elbisen."
*************
"Abi ?"Abim kulaklık kulağında gözleri kapalı müzik dinliyordu, zaten ses onun sesine de benzemiyordu.. Ama gaipten ses duyacak halim yoktu değil mi, etrafıma bakındığımda şöför pür dikkat araba kullanıyordu, babam gergin bir şekilde saatine bakıyordu, annemde cep aynasından makyajını kontrol ediyordu..
Ürperti sarmıştı yüreğimi kimseye birşey söylemedim, normalde bile beni dinlemeyen insanlara. Gaipten ses duydum desem, muhtemelen beni tımarhaneye kapatırlardı..
En iyisi geçiştirmekti, bana öyle geldi diye düşünmeye zorladım kendimi.. Evet bunu duymayı çok istediğim için öyle duyduğumu sandım evet gerçekte böyle bir ses yoktu..
Deliriyorum galiba yalnızlıktan.. Ya yok öyle birşey olmadı melek olmadı..
*****HAVUZ BAŞI NİŞAN******
Sosyetelerin birbirleriyle yarıştığı sahte sahte birbirlerini selamlayıp birbirlerinin yüzlerine gülüp arkalarından konuştukları sahte insanlardan ibaret bir kalabalığa girmiştim..
Beraber büyüdüğüm ama doğru dürüst iletişim kurmadığım annemin sosyetik arkadaşlarının şımarık kızlarıyla, şımarık oğulları beni kesiyorlardı.
Son derece kendi halinde dikkat çekmeyen bir genç kız, bugün dikkatleri üzerine çeken çekici bir kadına dönüşmüştü.
Gözlerin üstümde olması beni biraz rahatsız da etse, ne yalan söyleyeyim hoşuma da gitmişti hani..
Kıskanç gözlerle bakan kızların bakışları özellikle, ailemin söylemeye erindiği güzel göründüğüm gerçeğini anlamamı sağlamıştı.
Yanıma şımarık kızlardan biri yaklaşıyordu..
"Melek, bu ne güzellik. İstersen sende yanımıza gel.."
Dediği sırada annemle göz göze geldik. 'Gideceksin tabi ne duruyorsun hala' bakışı atıyordu bana o sırada şımarık zengin kızımız Ayla annemle bakıştığımı fark edecek olacak ki;
"Nermin Hanım, kızınızı arkadaşlarımla tanıştırabilir miyim ?"
Diye ukala bir tavırla sormuştu..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAH SES
ParanormalPARANORMAL BİR AŞK HİKAYESİ.. Kalabalıkların içinde yalnızlığımla boğuşuyorum her geçen gün daha eksik daha mutsuz hissediyorum yalnızım ben yapayalnızım kimsenin umrunda değilim kimse bana değer vermiyor önemsiz değersiz vede çaresiz hissediyorum v...