Praca domowa?! Absurd

1.9K 126 14
                                    

Jednak czytasz dalej!
Mamy dla ciebie nagrodę. Są to kolejne wspaniałe, niezawodne porady jakie ci udzielimy. Jeśli chcesz być na samym szczycie szkolnych prymusów posłuchaj nas, pisarzy o wieloletnim doświadczeniu.
Przedstawiamy kilka krótkich i popularnych przykładów, oczywiście w uproszczonej treści:

1. Ach! Tyle zadania.. Kto w ogóle o nich myśli? Są lepsze rzeczy do roboty. Najlepiej to włącz telewizor i oglądaj paradokumenty, czy programy, które zachwycają swoim niezwykłym przekazem i poziomem inteligencji, sięgającym ponad przeciętną. Możemy powiedzieć jedno w tym punkcie, nic nie rób.

2. Bardzo dobrą i zarazem sprytną metodą jest odpisanie zadania w szkole, na parapecie lub w łazience. Istnieje małe prawdopodobieństwo, że zostaniesz przyłapany, chyba, że przez nauczycielki, które kontrolują każdy róg szkoły. Kiedy tak zrobisz będziesz miał wachlarz możliwości! Możesz pograć na komputerze, wyjść ze znajomymi etc, a w szkole nie dostaniesz jedynki!

3. Trzecim trickiem jest odpisanie pracy z internetu (szczególnie w przypadku j. polskiego, czy angielskiego). Nie będziesz się martwił czy ktoś da ci swoje zadnia, tylko sam to zrobisz szybko, wygodnie i na dodatek w domu! Nie zajmie ci to dużo czasu, więc możesz sobie pozwolić na ciekawe zajęcia.

4. Kiedy masz jutro kartkówkę, lub wiesz, że będziesz odpowiadał przy tablicy zrób sobie ściągę! Oczywiście musisz dobrze ją ukryć. Sposoby ukrywania ściąg przeczytasz w rozdziale dziewiątym (oczywiście jeśli wytrwasz)

Uff... Wiemy, że się męczysz, ale i tak wychodzi ci to na dobre, bo zaoszczędzisz więcej czasu niż ci się wydaje. A teraz zapraszamy do kolejnego rozdziału!

Jak się nie uczyć?Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz