Jeśli dotrwałeś aż do tego momentu to jesteś prawdziwym mistrzem. Na pewno wszyscy już myślą, że z ciebie jest niezły kujon, skoro przeczytałeś aż tyle kartek. Dobrze, dosyć tych pochwał, teraz przejdźmy do sedna.
Matematyka - jest to przedmiot szkolny najbardziej znienawidzony przez uczniów, kula u nogi o niewiadomej średnicy (i tak nie obliczysz objętości ani pola całkowitego) oraz świat figur, niezrozumiałych wzorów i układów równań. Do tego zestawu dorzucamy jeszcze panią nauczycielkę. Jest najostrzejszą ze wszystkich szkolnych terrorystów, jeśli zapomnisz wzór na pole walca i stożka, to nie masz życia do końca tej szkoły. Mimo tego, że jest postrachem tego budynku, że wie wszystko i każdy jej się boi, to jest na nią sposób1. Wszyscy wiedzą , że matematyka jest nam potrzebna w życiu codziennym tak samo jak puste opakowanie twoich ulubionych cukierków, więc po co robić z niej zadania domowe? Najlepiej je po prostu spisać na parapecie, schodach lub w łazience. Nie ma najmniejszej szansy, że nauczyciel dowie się o twoich niecnych uczynkach, a Ty przecież nie będziesz się przemęczać i tracić czas na rozwiązywanie jakichś głupich zadań domowych!
2. W trakcie lekcji podlizuj się guru tej szkoły. Możliwe, że twoja ulubiona nauczycielka, pochłonięta rozmową z niewinnie wyglądającym uczniem, nareszcie zapomni o tym, jak bardzo ucieka mu czas i jak mało materiału zdążyliście przerobić.
3. Przez całą lekcję mów sam do siebie. Nie powinno Ci to zaszkodzić jakkolwiek w stosunkach z nauczycielem, jednak dzięki temu możesz chociaż na chwilę "urwać" się z lekcji .
Polecamy wypróbować, zawsze działa.4. Każdy wie, że wszyscy matematycy uwielbiają suche żarciki związane z ich przedmiotem (lub nie).
Możesz w trakcie lekcji sypnąć jednym z nich.
Na przykład:
- Wie pani co robi matematyk w kinie?
- Szuka miejsc zerowych
(Badum tsssss)
Na 100 PROCENT jej się to spodoba (może zamienisz na promile?)A więc wiesz jak zachowywać się na najważniejszym przedmiocie w szkole. Nie bój się tego wypróbować, chociaż mogą być skutki uboczne w postaci oceny lub uwagi!
W razie jakichkolwiek wątpliwości prosimy o konsultację z autorem.
CZYTASZ
Jak się nie uczyć?
Teen FictionWitamy w naszym wspaniałym poradniku, który został specjalnie napisany dla ucznia gimnazjum. Wiemy, że czytanie książek jest nudne i nie pasuje do szkolnej elity, ale nasze rady naprawdę wam się przydadzą. Cała książka będzie również wypełniona ci...