Pewnie nie raz stwierdziłeś po co ćwiczyć na wf-ie skoro i tak jesteś już na tyle wysportowany i umięśniony że nie potrzebny ci wysiłek fizyczny, który nie daj Boże zniszczy twoją fryzurę lub narazi Cię na niepotrzebną kontuzję. Jednak nauczyciele nigdy nie zrozumieją Twoich problemów, więc i tak będą namawiać Cię do ćwiczeń. Oto kilka porad co zrobić, aby uniknąć niepotrzebnego wysiłku:
1. Przynieś zwolnienie od rodziców (oczywiście podrobione). Nauczyciel na pewno nie zauważy różnicy pomiędzy twoim pięknym pismem a bazgraniem taty, czy mamy.
2. Symuluj ból brzucha, kontuzję lub przeziębienie aby wzbudzić litość nauczyciela. Najprawdopodobniej wyśle Cię do higienistki (której jak zwykle nie ma) lub zadzwoni po rodzica, co dodatkowo pomoże Ci się zwolnić z reszty lekcji!
3. Prowadź rozmowę z roztargnionym panem, który próbuje tłumaczyć ćwiczenia. Ten prosty sposób spowoduje, że nauczyciel nie skupi całej swojej uwagi na prowadzeniu lekcji, tylko na konwersacji. Szukaj tematów, które w jakikolwiek sposób mogą interesować wf-istę np. zdrowe odżywianie, Chodakowska vs Lewandowska lub po prostu ostatnie zawody jakie odbyły się z udziałem Twojej Szkoły. Nauczyciel pochłonięty rozmową nawet nie zauważy, jak szybko przeleciał czas!
4. Po prostu się przed nim schowaj! Nauczyciel ma poprowadzić lekcję z prawie 30 osobami więc nawet nie zauważy gdy jedna na chwilę odejdzie od reszty. Później będziesz jak zagubiona owieczka tłumaczyć się przed nim, że po prostu siedziałeś na trybunach w innej części sali.
5. Udawaj, że ćwiczysz. Pan na pewno nie zauważy różnicy między właściwym ćwiczeniem a tandetną symulacją Twoich wysiłków.
6. Powiedz, że zapomniałeś stroju! Nauczyciel widząc twoją bezradność w obcisłych jeansach, powinien zlitować się nad Tobą i odpuścić dalsze uczestniczenie w zajęciach. Ale może to skutkować kolejną jedynką (lecz nie zawsze)
Spróbuj zastosować powyższych porad podczas lekcji bądź skonsultuj się z jednym z autorów książki, gdyż jakikolwiek punkt nie właściwie zrozumiany zagraża twojej ocenie z w-fu lub koniecznością ćwiczenia!
CZYTASZ
Jak się nie uczyć?
Teen FictionWitamy w naszym wspaniałym poradniku, który został specjalnie napisany dla ucznia gimnazjum. Wiemy, że czytanie książek jest nudne i nie pasuje do szkolnej elity, ale nasze rady naprawdę wam się przydadzą. Cała książka będzie również wypełniona ci...