Dzikie, szalone przerwy

572 46 23
                                    

Życie szkolne jest męczące, nudne i monotonne. Na przerwach dyżurują nauczyciele i rozkazują:
- zejdź z parapetu
- zmień buty
- zostaw kolegę
- zostaw kwiatka
Po co ich słuchać?
Najlepiej zrobić wbrew ich woli!
To właśnie przez nich cała przerwa traci na wartości.

Uczniowie dzielą się na 3 grupy:
- klasowe dno (ci co powtarzają do kartkówek)
- klasowa elita (ci co znają sposoby na ciekawą lekcję)
- półmózgi (ci którzy robią wszystko co im powiesz)
Klasowe dno nie powinno cię obchodzić. Oni się tylko uczą i uczą. Możesz wykorzystać półmózgów do ciekawej przerwy.

1. Podpuść półmózga, aby wszczął bójkę. Zagwarantowana rozrywka i uwaga dla kumpli.

2. Podkładaj nogę młodszym. Kiedy jakaś osoba się wywróci odwróć się i udawaj, że z kimś rozmawiasz.

3. Przestawiaj szkolne ziele, które spoczywa na parapecie. Podawaj je kolegom, rzucaj liśćmi do koleżanek i na podłogę. Korytarz przemieni się w dżunglę, co daje +10 do oryginalności.

4. W szkolnej mleczarni można kupić tanie mleczko. Kup parę kartoników przemyć je przed swoją klasę i rzucaj nim w innych lub rozbijaj o podłogę. Może skończyć się to sprzątaniem podłogi, ale zawsze warto spróbować.

5. Teraz zaczniemy kwestie dna. Kiedy mają otwarte książki i uczą się pilnie możesz im podbijać, tak żeby się wystraszyli. Może to nie jest rozrywka wysokiej klasy, ale zawsze usatysfakcjonuje cię ich zdenerwowanie.

6. To wymaga wiele wysiłku, ale zawsze można spróbować. Biegaj po szkole w przebraniu z kolegami i transparentami (jakimikolwiek). Wydawaj z siebie dziwne dźwięki i śmiej się do rozpuku. Można zobaczyć bezcenną minę nauczyciela i uczniów.

7. Ten sposób jest chyba najlepszy. Zajmie cześć lekcji i całą przerwę. Możesz sabotować z kolegami. To znaczy, że możesz posmarować klamkę klejem, zamknąć kolegę w klasie, rozlać wodę w klasie(podczas nieobecności nauczyciela) i zalać dziennik. Potem złóż wszystko na swoich kolegów. Na pewno nie dostaniesz uwagi.

To wszystko w tym rozdziale! Mamy nadzieję, że wypróbujesz te sposoby na ciekawą przerwę. Nie zdziw się pózniej, gdy nauczyciel powie, że teraz będzie trzeba chodzić z pistoletem i zbroją po szkole...

Jak się nie uczyć?Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz