Ciekawa biologia?

746 59 14
                                    

Genetyka, kwas deoksyrybonukleinowy, ekologia, siedlisko, ewolucja... O co ta pani właściwie pytała? Ach tak, chodziło przecież o anatomię! Jest to nauka o organizmach które przetrwały setki tysięcy lat w piwnicy u Kowalskich!
Czy przypadkiem czasami nie czujesz się na zajęciach biologii jak na tureckim kazaniu ? Biorąc pod uwagę obsesję pani na punkcie roślin nago i okrytonasiennych, spróbujemy pomóc Ci w przetrwaniu tej „ciekawej" lekcji.

1. Podlizuj się nauczycielowi popisując się wiedzą na tematy zupełnie niezwiązanie z lekcją. W ten sposób zaintrygujesz nauczyciela swoim doświadczeniem życiowym, który najprawdopodobniej zacznie opowiadać jakże „interesujące" historie ze swego długiego i pełnego niebezpieczeństw życia.

2. Udawaj, że piszesz to co mówi pani nauczycielka, podczas gdy grasz z kolegami np. w państwa, miasta. A gdy zapyta Cię co przed chwilą tłumaczyła, powiedz, że nie rozumiesz lekcji i tego co się dzieje. Możesz również wyjaśnić, że koledzy Ci przeszkadzają w nauce i przez nich nie możesz się skupić na lekcji. Możliwe, że zaczną Cię nazywać pupilkiem pani od biologii, ale czego nie robi się dla „ulubionej" nauczycielki.

3. Zrób doświadczenie z jajkiem w occie lub mlekiem i colą. Na pewno nikt przed tobą nie przedstawił tej fascynującej próby, za którą pani obiecała dać 6 jeśli ktoś się jej podejmie.

4. Opowiedz biologiczce o ambrozyjskiej roślinie którą ostatnio zaobserwowałeś. Najlepiej, żeby tą rośliną był np. szafran spiski czy zawilec gajowy. Jeśli przyniesiesz tę roślinę do szkoły, to do końca masz zapewnione względy u nauczyciela.

5. Usiądź z tyłu klasy i po prostu zaśnij. Pani myśląc, że zasłabłeś będzie dla Ciebie 2 razy milsza niż zazwyczaj. Może zrobi pierwszą pomoc?

Ten punkt to bardzo trudny temat, ale wierzymy, że dzięki naszym poradom uda Ci się przeżyć niezapomniane chwile i najciekawsze lekcje biologii.

Jak się nie uczyć?Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz