1. Bölüm- Uyan Hadi

78 5 2
                                    

İTHAFIM KAPAĞIMI HAZIRLAYAN HANIMEFENDİYE
ÇOK TEŞEKKÜRLER: benzinkokusuDG

*YAZAR NOTU: BEN PEK NOT BIRAKMAYI SEVMEM O YÜZDEN SADECE BÖLÜM PAYLAŞACAĞIM. SORULARINIZI MESAJ OLARAK ATABİLİRSİNİZ. YORUMLARINIZI BEKLİYORUM ^.^*
MULTIMEDIA: SKİNS'TEN EFFY VE FRED / MİKE BAİLEY-ITS A WILD WORLD

İYİ OKUMALAR ^.^

Skins'in senaristine son kez küfürlerimi sunup 4. sezonunun final bölümünün siyah arkaplanda aşağı inmesini izledim. Anlamadığım şey nasıl olur da Freddie ölürdü? Onun Effy ile evlenmesi lazımdı. Çocuk kız için onca şey yapmıştı ama yok ya ben böyle yönetmenin anasını s-suratına kezzap atayım. Sıkışık bir dolmuşta fortçulara kurban git. Hamile kal.

Ve bu benim merhametli halim. Bir keresinde otobüste otururken gülerken poposunu bana sürtmekten zevk alan bir kız vardı. Ben de yanımdaki çocuktan göz kırparak yer değiştirmeyi teklif ettim. Çocuk seve seve kabul edince, kıza çaktırmadan yer değiştireceğiz diye çocuğun gözümün önünden götünün geçişini görmek zorunda kalmıştım. Kızın telefon konuşması bitince önüne döndüğü an.. İşte o an çocuğun götünü unutmama yetmişti. Aslında yetmemişti. Çocukta sağlam kase vardı. Neyse konumuz bu değil. Sahi ben bu konuya nasıl geldim?!

Ha, bu arada ben Armi. Yani Armağan ama kısaca Armi işte. Sanırım 19 yaşındayım. Babam 18 yaşında olduğumu söylüyor. Bir de beyin yaşımın 7 olduğunu ama sonuncusu doğru değil tabii. Bir keresinde babam yine aynı şeyi söylemişti. Abim ise hemen atlamıştı. "Baba yanılıyorsun." Evet, ilk cümlede bende umutlanmıştım. Ama daha ikinci cümleyi okuyana kadar bekleyin. "Onun akıl yaşı 8,5 falan bu aralar daha akıllı gibi." Evet sinir bozucu gibi ama sonrasında gelip sarılmasından sonra hemen yumuşatıyor seni. Onu özlediğimi farkedip içimi bir burukluk kaplayınca gizli numaradan arasam mı diye düşündüm.

Ciddi düşünemediğim için kendi kendime gülerken uzun çorabımın gri ponponunu dişleyen siyah, yavru kurt Yumurcak'a baktım. Oyun istiyor gibiydi. Hızla dizimde ki laptopu kapatıp, kulaklıklarımı çıkardım.

"Oyun mu istiyor benim oğlum, ha?... Al bakalım koş koş." elimdeki atıştırmalık ödül kemiğini isteyen tek o değildi anlaşılan. Çünkü topu kapmaya Karamel'de koridora gitmişti. Karamel ve Yumurcak attığım, ama artık ikiye ayrılmış top ile popolarını sallaya sallaya gelince derinden gelen kahkahama engel olamadım. Bunlar çok salak yahu. İkisinede ödül kemiklerini verirken, bir avuçda şortumun cebine attım.

Ayrıca ben şizofreni değilim. Sadece hayvanlarla konuştuğumda, insanlardan daha fazla rahat oluyorum, hepsi bu. Böyle bir deliyim işte!

"Fındık nerede? Yine kaçtı mı o yaramaz!.. Neyse, gelin bakalım Bayan Mama nasıl olmuuş?" derken oturma organımdan domates filizleniyor gibi hareketler yapıyordum. Köpeklerime kızıyorum ama sahipleri ultra sorunlu olduğu için onlara yüklenmekte hata yapıyorum aslında. Yumurcak ve Karamel verdiğim kemikleri katır kutur yiyip bitirince koşa koşa gireceğim odanın kapısını açtılar. Bunu yaptığı için Karamel'e bir chetsnut verirken o yerken Yumurcak bakmasın diye Yumurcak'a da bir tane verdim. Ben köpeklerime kıyamam ki ya! Çok merhametliyimdir. Neyse. Chestnutı Karamel katır kutur yerken, Yumurcak hâla bana saf saf bakıyordu. Bir de beğenmiyor it. Sinirlenip onun önünden aldım chestnutı.

SırılsıklamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin