Byl jednou jeden muž, který dělal nádherné panenky všech tvarů a velikostí. Dělal dokonce panenky v životní velikosti. Po panenkách byla velká poptávka, a i když mu vynášely spousta peněz, žil skromně se svým synem Vinem.Mladý chlapec byl fascinován prací jeho otce. Panenek, ať už hotových nebo ne, byl naplněn celý dům. Každá z nich byla jedinečná a měla svou zvláštní osobnost. Vine se fascinovaně díval, jak jeho otec malovat jemné rysy rtů na jejich bledé tváře. Chtěl stejně jako jeho otec jednou vytvářet nádherná umělecká díla.Jednoho dne bohatý a zazobaný muž jménem Gier požádala o panenku v životní velikosti. Nicméně panenku výrobce odmítl, protože později zjistil, že ji chce muž na ,, soukromé choutky". Gier se na něj tolik rozhněval, že na něj najal ostrahu, aby ho odehnali.Doll Makerův dům se náhle ocitl v ohnivém pekle. Obětoval se, aby zachránil syna z plamenů. Vine v hrůze a zděšení sledoval, jak mu jeho otce zaživa upálili před očima. Po tváři mu stékaly slzy, když viděl, jak jejich domov lehl popelem...Vzlykal nad ostatky jeho otce, obklopen ruinami jejich domu, který byl dříve naplněn panenkami. Byly teď roztaveny a zohaveny do hrůzných znetvořených zvěrstev.Vine prohledal trosky jen svýma malýma ručkama a snažil se najít něco, co nepohltily plameny. Nakonec všechno, co našel, bylo růžové, skleněné oko panenky v životní velikosti. Vzal ho do rukou a přitiskl si ho k hrudi, tam, kde měl své srdce. Pod černými loknami, které mu spadaly do obličeje, se snažil skrýt své slzy. To oko bylo všechno, co mu po něm zůstalo.Všechno co kdy znal, všechny vzpomínky a radosti právě zmizely devítiletému klukovi před očima...Bohužel, hrůzy dítěti ještě neskončily.Gier se i se svou osobní ostrahou vrátil na místo činu, aby se ujistil, že je Doll Maker skutečně mrtvý. Společně našli jen mrtvolu kdysi velkého tvůrce, ale později spatřili i jeho osiřelého syna. A jelikož nevěděli, co s dítětem, unesli ho a do péče si ho vzal sám GierTen neměl pro dítě žádné věci, ani mu na jeho výchovu nezbývaly peníze, ale rozhodl si ho u sebe držet, jako kompenzaci za panenku, co nikdy nedostal. Po dobu tří let si s Vinem dělal, co se mu zachtělo. Zacházel s ním jako s plastovou panenkou. Vine byl jeho vězeň. Chlapec neměl nic, neměl nikoho, kdo by ho podpořil... Začal ztrácet sám sebe. A jeho duševní stav se začal zhoršovat.Jednou v noci, když chtěl muž znova uvázat Vinea k posteli a "hrát" si s ním, Vine se rozhodl, že hra skončila. Vzal z nočního stolku pero s ostrým hrotem a bodnul ho muži přímo do krční tepny. Krev pod obrovským tlakem začala stříkat z rány; na podlahu, na zdi a i na samotného Gierova vraha. Vine poprvé v životě zabil člověka. A jelikož tam tělo leželo jen tak, bezvládné a v posmrtné ztuhlosti, ukradl nějaké peníze, otevřel dveře domu a zmizel v temnotě města...Vine žil na ulici. Chtěl obnovit rodinný podnik, aby zase mohl vyrábět panenky. Žil v opuštěném, zabedněném bytě ve špatné a nebezpečné části města. Za peníze, které ukradl, si koupil nové součástky a části těl pro panenky, které vyráběl a maloval. Prodal je, dostat více peněz, začal s nimi obchodovat a dělal víc a krásnější panenky. Jakoby mu každá z panenek prodlužovala život...Plastické, jílové a porcelánové ale Vineovi nestačily...REPORT NEWSPohřešovaný dospívající ZAVRAŽDĚN. Hrůzná scéna v městském parku. Emily Riderová byla znetvořena brutálním způsobem.Pitva Emily Riderové:Příčina smrti: šok a ztráta krve.Nachází se v tom, co se zdá býti elegantními, ručně šitými šaty. Emilyny koutky úst jsou sešité do malého úsměvu se rty natřenými na tmavě červenou. Ty oči...Byly vyloupnuty a nahrazeny skleněnými, poté byly přidané i falešné řasy a malovaný make-up.Její nehty byly odtrhnuty a nahrazeny umělými. Ale její posmrtný ztuhlý výraz na tváři jí zůstal. Hlavu měla vyholenou a na ní byla nasazena paruka s modrými vlasy, všitými do její pokožky. Ani stopa po původních blonďatých vlasech. A snad nejvíce znepokojující na tom vše je, že každý kloub v těle byl vyjmut z jeho jamky nebo zlomen.Opravdu práce psychopatického vraha.Poznámky vyšetřujícího:Zdá se, že Emily Riderová byla živá, když ji vrah začal mučit a předělávat. Byla naživu, když byl její obličej přišit zpátky na své místo, když se každý pramínek vlasů zdlouhavě všíval do její lebky, a když jí byly za hrůzné agónie vyloupnuty oči z důlků.Emily byla zpočátku zavěšená nad lavičkou v parku, jako panenka na divadelní scéně.To by možná vysvětlovalo to, proč byly všechny její klouby vyjmuty z jamek, aby s ní mohl vrah jednoduše zacházet, posouvat s rukama a nohama, jako s opravdovou loutkou.Mimochodem...Způsob zabití vypadá na to, že vrah vidí své zločiny, jako...Umělecká díla...Jason Harris [Lékař]Emily byla Vineova druhá oběť, ale první na, co byla zavešená na niti. Má potěšení z dělání nových panenek. Z řezání do jejich těl, z broušení, z toho, že je dělá krásné. Teď je mu 17 let, a ještě ho nechytili. Stále žije v opuštěných domech, stále zabíjí.Stal se naprosto šíleným, i když tomu on sám nechtěl uvěřit.
Někdo by ho mohl označit za schizofrenika. Vine si ale stále myslí, že je v pořádku. Žije v realitě, kterou si vytvořil jen a jen pro sebe.
Nebyl to vrah, byl umělec, umělec, který vytvářel překrásné panenky.Vine byl pyšný na svou práci, ale stále sám sebe viděl jako bezcenné, špinavé a použité zboží...Chtěl se udělat stejně krásným, jako jeho panenky, a tak si z jednoho očního důlku vyndal své vlastní oko a nahradil ho jedinou věcí, co mu z dětství zbyla...Skleněným, růžovým okem...Na jedné tváři si sešil rty k sobě. Ale stejně svoji práci nedokončil, bylo to na něho příliš mnoho bolesti...On cítil a věděl, že pohořel při dělání sama sebe krásným, zanechával na sobě jizvy, znetvořil si obličej svýma vlastníma rukama...
Věděl, že je ,, poškozené zboží..."Věděl, že je bezcenný a k ničemu...Všechno, co mohl dělat, bylo obšťastňování lidí tím, že vytvářel překrásné panenky...Jeho práce začala být díky novinám a televizním vysíláním viditelná na veřejných místech a slavná... A miloval jméno, které mu veřejnost dala...
The Doll maker...
,, Jako otec, že ano?"
,, Nech mě udělat tě krásnou..."
ceepypasta z blogu: welcometonightmare.blog.cz
ČTEŠ
creepypasty
Horrorcreepypasty budou nejčastěji z blogu welcometonightmare.blog.cz Každý den budu vydávat 2 části a v pondělí 6 částí i za víkendy kdy zřejmě nebudu moct nic vydat