Kdysi dávno žila dívka, která nosila okolo svého krku zelenou stužku. Jednoho dne vyrazila do školy a potkala chlapce jménem Jack. Sednul se před ní ve třídě a všimnul si zelené stužky, kterou se snažila zakrýt svým copem.,, Proč tu stužku nosíš okolo krku?" zeptal se.,, Jednoho dne ti to řeknu." slíbila mu.Když byli teenageři, Jack se dívky znova zeptal na rande.,, Proč nosíš okolo krku zelenou stužku?"Nervózně se zasmála a řekla ,, Kdybychom jsme se vzali, řekla bych ti to."Po několika letech se Jack do dívky zamiloval a doopravdy se vzali. Svoji první společnou noc si ale jeho nevěsta nesundala jedinou věc - zelenou stužku.,, Dobře, tak jsme se vzali... A teď mi odpověz, proč máš okolo krku tu stužku?!"Řekla ,, Až budeme mít děti, řeknu ti to."Poté, co měli dceru a syna, Jack se zase zeptal, ,, Prosím, prosím, prosím, proč nosíš okolo krku zelenou stužku?!" ,, Jestli mě miluješ, sundáš mi jí až toho dne, kdy tě o to sama poprosím."A tak se na to Jack přestal ptát. Přijal ten fakt, že jeho žena nosí okolo krku tajemnou zelenou stužku. Zestárli spolu, žena jednoho dne velmi těžce onemocněla a Jack ji vzal do nemocnice. A když si ji tam na nějakou dobu nechali a on se za ní vrátil, doktor mu oznámil, že umírá. Její rozrušený, smutný manžel seděl vedle její postele celých pět dnů a nakonec se jí zeptal.,, Prosím, řekneš mi teď, proč okolo krku nosíš zelenou stužku?"Žena sklopila pohled a nakřáplým, unaveným hlasem mu konečně odpověděla.,, Dobře, řeknu ti to. Sundej mi jí."Jack vzal konce stužky mezi prsty a zatáhl za ně. Stužka spadla na podlahu společně s její hlavou...
Creepypasta z blogu welcometonightmare.blog.cz
ČTEŠ
creepypasty
Hororcreepypasty budou nejčastěji z blogu welcometonightmare.blog.cz Každý den budu vydávat 2 části a v pondělí 6 částí i za víkendy kdy zřejmě nebudu moct nic vydat