Na een maand
Ik liep richting appie, want ik moest boodschappen doen. Ik kwam daar een jongen tegen die de hele tijd naar mij zat te kijken. Ik had afgerekent en wou weglopen, maar opeens pakte iemand mijn arm stevig vast. Voordat ik hem een klap wou geven, zag ik dezelfde man die de hele tijd naar mij keek. "Verdomme" zei ik en liet mijn ring zien "ik ben getrouwd ja"
"Dat weet ik" zei hij "en ik wil je niet pijn doen, maar ik moet je iets vertellen. Kom maar mee" en hij liep buiten de winkel. "Wat wil je me vertellen?" Zei ik dringend. Ik was degene die jou man had gebeld om naar mij te komen bij de sportzaal. Die Soumiya is mijn nicht, en ze vroeg mij haar te helpen met haar plan, ik weigerde het eerst maar toen deed ik het. Luister jou man heeft er niets mee te maken. En er is niets gebeurd van wat jij dacht. We gaven hem een prik waardoor hij niks hoorde of voelde.
"Waarom deden jullie dat?!" Vroeg ik kwaad. "Luister Soumiya is een gevaarlijk meisje je kan alles van der verwachten, en zei is gek op je man." en liep weg. Ik stond daar met mijn ogen gevuld met tranen. Ya Allah hij had gelijk, hij heeft niet gelogen. "Wacht maar Soumiya" zei ik in mijn zelf "Ik ga jou laten zien hoe je mijn kind van mij afpakt, door jou is hij/zij dood en heb ik ruzie met Youssef" en liep terug naar huis.
Mama! Mama! Mama! Riep ik toen ik thuis kwam. "Shnoe a benti wat is er gebeurd?" En vertelde haar het hele verhaal. Ze kon haar oren niet geloven. "Mohamed mag hier niks van weten mama".
Youssef zit nu in de amdere kant van de wereld omdat ik zei dat ik zijn gezicht nooit meer wou zien. Ik besliste om hem te bellen en te vragen of hij kan komen. Hij vond het goed en kwam na twee dagen terug naar Nl
JE LEEST
Nora&Youssef
RomanceNora is een twintig jarige meisje die vanaf haar jeugd aan het wachten was op haar prins op het witte paard. Toen ze die eindelijk gevonden had, dacht ze dat zij met hem altijd gelukkig zou leven. Maar dan komt Marouane, zal ze van hem houden of bl...