Hastahaneye geldiğimizi arabanın kapısının kapanmasından anlamisdim.arka tarafin yani benim oldugum tarafın kapısı açıldı ve Deniz beni yavaşca kucağına aldı yani almaya çalışdı."Aaaa canım acıyo biraz yavaş olsan diyorum."dedim. Deniz benim gözlerimin içine baktı o benim deniz gözlüm benim. Kimsenin degil sadexe benim. Ahahah paylaşmayı sevmem. O an bişey farkettim daha doğrusu bişey hatırladım. Benim kuralımı. Erkekler sadece eylenmek içindir aşk meşk yokkk. Bu kuralı bana Bora öğretti. Nasılda acımadan aldattı beni ama bende nasıl vurdum tekmeyi poposuna naş naş sen bana bağlanmadıysan ben sana hiç bağlanmadım. Kimse vazgeçilmez değildir annem ve babam hariç tabiki. Onlar benim canlarım, hayatlarım onlar olmasaydı ben bu günlere gelemezdim. Ton ton babam benim. Annem ve babamın kavgaları genelde babamın sağlıksız şeyler yemesınden oluyor.Annem salata yemesini istiyor yani ot. Babama ara sıra gülüyorum sofrada çünkü gülünesi hali oluyor önüne koyulan şeyleri anca inekler yer. Hep sebze meyve yiyor yazık benim babama ben yokken kesin annem zayiflatmişdir babami. Benle birlikde yürümeye diye evden çıkıp döner yiyip geliyoduk eve. Canım çekdi şimdi bak döner olsada yesek.
Türkiyenin en zengin ailelerinden de olsak yinede normal bir hayat sürüyorduk babamla ben evet annem hatiç o biraz bizden farklı davranıyor yani dışarda açık alanda falan yemek yemeyi sevmez. Piknik olarak yemeyi sever ama. Dışarda yemek yemek istememesinin sebebi ise biraz fazla titiz olması.
O. O. O oo beni mi öpüyor şu an aman Allah'ım beni öpüyor Deniz şu an beni öpüyor. Dudaklarımı sömürürcesine öpüyordu. Tam karşılık vericeğim sırada geri çekildi ve " Bi hastahane için fazla abartılı bir rujdu. Ne yani sadece rujumun fazla abartılı olduğu için mi öpmüşdü beni. Kucagından inip yürümeye başladım. Saçmalamayın tabiki öyle bir şey yapmadım. Deli miyim ben. Kırık bacakla yüriyim. Bende onun dudaklarına yapışdım. Sömürürcesine öpmeye başladım. Dudaklarından ayrıldığımda". Dudaklarının tadı güzelmiş."O beni kullanmışdı ben de susacak değildim. Onu kullanmış gibi görünsem de kullanılmış olan bendim. Kulağıma eğilip" İnsan içinde beni kullanmış gibi görünmeye çalışma."dedi. Ne yani bu bi tehdit miydi. Bende susmayacakdım herhalde." Ahah siz erkekler kullanilmak eğlenmek için yaratılmamışmısınız zaten?"
Bu beni dokdorum muydu yani. Daha doğrusu bu bir dokdormuydu. Harcamışlar yazık bu yakışıklıyı. Esmerim benim. Sen Tıp okuycam diye o kadar sene veeiceğine bebimle tanışsaydın ben seni kesin babamın şirketinde iş verirdim. Ahh içimdeki sürtük sus artık yeter.
"Fazla bişey görünmüyor biraz kas zedelenmesi var sadece. İstediğiniz zaman çikabilirsiniz isterseniz ağrısını falan kesmek için ilaç verebilirim. Bu arada sevgiliniz sizi çok merak etti. İsterseniz içeri girebilir mi?"Ahhah o yani Deniz benim sevgilim mi o odun ve benim sevgilim olmak gülmeden edemedim."Ahahah o odun ve benim sevgilim olmak. Benim sevgilim olmak kutsal bir şey o oduna layık bir şey değil." Demek ki o yüzden bana soğuk davranıyordu vay yakışıklı dokdorum vay sevgilisi olana da yaklaşmazmış.
"İstersem burda viraz daha kalabilir miyim" Hastahanelerden oldum olası nefret ederim."Ben tavsiye etmem ama rahatsız olursanız numaramı veriyim gelebilirim. Tabi eğer isterseniz." Wayy yakışıklı dokdorum bumarasını vericek ha. "Tabi o da mantıklı bir seçenek. Bu arada ben Erva Ömrü." Evet ben Erva Ömrü.
Hastahaneden çıkarken Deniz bu sefer beni kucağına almamış sadece kolumdan desdek oluyordu.Arabaya bindiğimizde dokdorumun yani Emre'nin telefon numarasına bakıyordum. İstediğimi elde eden birisiydim ve kesinlikle Emre ile küçük bir oyun oynayacakdım. Evet sadece küçük bir oyun belki sevgilim olabilir belki.
(Tabi onun sayesinde Denizle birleşemiyceğimizi bilmiyordum.)
Sabah olduğunda bacağım daha iyiydi. Aşağıdan sesler geliyordu sanırım Sina ve Senem kahvaltı yapıyorlardı bende seke seke aşağıya inmeye başladım ve inmemle geri çıkmaya çalışmam bir oldu. Şimdi Deniz'i görmeye tahamül edemezdim ayrıca onun ne işi vardı burda. Aşağıdan kahkaha sesleri geliyordu. Bide aşağıda Denizin yanında iki tane genç ve yakışıklılar vardı. Odama çıkıp geceliğimi çıkardım. Altıma mini saks mavisi dar bir etek üstüme ise yarım bir tişört giydim yüzüme hafif bir makaj yaptım,saçımı ise zaten düz olduğu için sadece saradım ve aşağıya inmeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YALANCISIN AŞIĞIM
ChickLitTesadüf eseri yolda karşılaşıp tam bir hafta boyu aynı ortamda birlikte kalıyorlar bir süre sonra aynı ortamda çalışacaklarını öğreniyorlar. İşte asıl macera şimdi başlıyor.Hayat onların karşısına ne gibi engeller çıkaracak nasìl karşı koyacaklar bu...