Evet biliyorum bu benim hayatımın git gide maf oluşunun simgesi. Kimseden değer görmeyişimin, umursanmayışımı ortaya seriyordu bu durum.
Eski halime dönmekden korkuyorum şu an. Yıllar önce yine kedimi yine böyle hissetmişdim.DEĞERSİZ...
Şimdi yine aynıyım umursanmıyorum. Oynadı benle Deniz. Hayallerimle hayatımla yine eski halime dönersem bu durumda onun etkisi çok olur.
Eski halim nasıldı merak ediyorsunuzdur. Bunda on yıl önce ablam beni terk etti daha doğrusu beni ve ailemi. Ben buna dayanamayarak kendimi avutmak için gece hayatına atılmışdim. Yani her gece barra falan gidiyordum. Uzun bir süre terapi gördüm ve hâla da devam ediyordum. Geçen babamla konuşurken duymuşdum. Beni en ufak bir hareket bile eski halime döndürebilirmiş. Buna ilk başda inanmamışdım ama gerçekden şu an eski halimi özlüyorum çünkü hep mutluydum o zaman şimdi işe bile başlayacakdım.
Ablam hiçbir şey söylemeden gitmişdi. Benim yıllarım onun yüzünden gitmişdi ben liseye yeni başlayacakdım ilk gün eve döndüğümde ablam gitmişdi. Ben o günden sonra sigara alkol gibi şeylere başladım. Sigaram hala devam ediyor ama alkol sadece bazen ve asla sarhoş olmam ne kadar içersem içeyim bilincim yerinde oluyor. Bu da benim hoşuma gidiyordu açılcası.
Deniz karşımdaki beni rezil eden insan içinde yine DeĞerSiZ hisettiren kişi DENİZ.
Gözümden bir damla yaş süzülmüsdü. En sevmediğim şey başkasına gücsüz görünmemdi. Bana acınası gözlerle bakıyordu tam karşımda. Sevmiyordum işde bu gözleri. "Neden yaptın bunu ben bu kadar mı değersizim ben bu kadar mı nefret edilesiyim neden yaptın neden?" dedim ama sesimi yükseltmedim sakin bir şekilde durmaya çalışıyordum. "Çünkü eskisi gibi olmanı istemiyorum çünkü ellerimden benim yüzümden kaymanı istemiyorum anladın mı istemiyorum." Nerden biliyordu bu bunları gerçekden ayaklarım zor tutuyordu beni ayakda durmalda zorluk çekiyordum."Sanane seni ilgililendirmez ama haklısın bi konuda senin yüzünden olucak sorumlusu sen olacaksın. Bunu unutma tamam mı nefret ediyorum senden bunuda unutma olur mu?"
Ellerim titremeye başlamışdı ama ilerlemesine izin veremezdim.
Emre içeri girdi ve Denize yumruk attı devam eder sanmışdım ama elimden tuttu ve "Umarım birşeyin yoktur. Benim suçumdu çok özür dilerim seni yanlız bırakmamam gerikirdu. Gel sakinleşmen icin dışarı çıkalım."dedi. Hayır diyemezdim çünkü titremem git gide hızlı bir şekilde vucudumu sarıyordu. Ve sonrası kayıp.
Uyandığımda yanımda Deniz vardı. Emre yokdu ve evimdeydim. Nasıl nasıl hastahanede değildi. Beni sadece hastahane zabdedebilirdi. Yani boşuna bayılmışda olamazdım. Odamdaydım kim getirmişdi Deniz mi Emre mi? Aklımda hâla sorular dolaşıyordu Deniz ise bana bakıp duruyordu karşılık vermedim ama ondan çok nefret ediyordum.
"Ne yani benden bu kadar mı nefret ediyorsun? Görüpde görmezden gelerek mi cezalandırıyorsun beni. Benim seni korumakdan başka bir amcım yokdu olamazda. O gün seni öptüğüm ve ardından kırıcı kelimeler kullandığım gün söylediklerimden tamamen sen sorumlusun karşılık vermedin bana ne yapmamı bekliyordun "seni seviyorum" dememi mi evet diyicekdim ama sen bana karşılık vermedin anladın mū? Kahretsin ki o gün ne kadar canımı yakdın biliyormusun? Hayır. Biliyorum ben de suçluyum ama sen bana karşılık vermedin. Umutlarımın hepsini kırdın o sözlerinle. Bu sefer ise seni öyle görmeye dayanamadım. Ben o mini elbiseyle o adamın yanında görmeye dayanamadım anladın mı ben ? Keşke sende beni sevseydin erva.
#3#3#3#3#3#3#3#3#3#3#3#3#3#3#3#3#3#3#3#3#3#3#3#3#3##3#3#3#4#4#4#4#4#4#4#44#4#4#4#4#4#4#4#4#4#4#44#4#4#4#44#44#4#4
Biliyorum kısa bir bölüm ama yazdıklarım ağır konu umarım beğenirsiniz yeni bölümle karşınızda olacağım. <3<<<<333
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YALANCISIN AŞIĞIM
ChickLitTesadüf eseri yolda karşılaşıp tam bir hafta boyu aynı ortamda birlikte kalıyorlar bir süre sonra aynı ortamda çalışacaklarını öğreniyorlar. İşte asıl macera şimdi başlıyor.Hayat onların karşısına ne gibi engeller çıkaracak nasìl karşı koyacaklar bu...