Herşeye ramen seviyordum ablamı o benim hayattaki tek sığınağım dı. Artık olanlardan sonra annem ve babmın yanına gitmeyecekdim çünkü ablamın anlattıkları gerçekden beni ailemden tiksindirmeye yetmişdi. Bunların hepsi ablamın mimar olmak istemesi yüzünden olmuş annem ve babam daha kazançlı bir meslek istemişler bu yüzden kavga ediyorlarmış babamla. Aklım ermiyor şu an sadece istediği mesleği okumak istediği için mi babm ablamı evden kovmuşdu. Şimdiye kadar babamı tanıyamamışım. En kısa zamanda eşyalarımı almak için eve gitmem gerekiyordu. Bence çok saçmaydı babmın bu yüzden ablamı evden kovması bence ablamın her gece başka yerlerde kalması da etkili oldu aslında her baba kızının güvende olmasını ister ama babam bunu abartmış ve ablamı evden kovmuşdu.
Deniz'den de nefret ediyorum ablama olanları anlattım ve canımı sıkmamamı söylemişdi.
"Erva kahvaltı hazır hadi gel ablacığım. "
Aşağı kata doğru yol aldım senem ve sina beni merak ediyorlardır ama malesef onlarında yanına gitmek istemiyorum şu an. Kendimi hazır hissedince orda kalan eşyalarımı da almaya gidecekdim.
" Ooooo abla sen neymissin kahvaltı muhdeşem görünüyor. "
"Tabiki ben kimim Sude ÖMRÜ ve her yaptıgım muhdeşem olacak. (Tebessüm) Hadi otur bir de tadına bak bir de odama git orda ikimize şort ve tişort aldim siyah hırkalı olan senin kahvaltıdan sonra giyin dışarı çıkacağız (medyada resmi var). "
Ablama gidip sarıldım onu çok özlemişdim. Onu çok seviyordum.
"Canım ablam benim ya. "
Kahvealtı bitince yukarıda benim odamın karşısında olan ablamın adasına gittim. Tişört ve kot şort benim tarzımdı ablamınki de güzeldi. Ama benim tarzımı biliyordu bu kız benim beğendiğim yine bana ayırdığı idi.
Alıp adama girdim. Ablam ban iyi geliyordu o benim kutarıcımdı. Bugün babamgilin evine gidip eşyalarımı almaya karar verdim şu an. Üzerime ablamın verdiklerini geçirfikden sonra açım sıkı bir at kuyruğu yaparak alt kata indim. Ablam masayı topluyordu ablam aslında evinden anladığım kadarı ile zengindi yani hizmetçi tutabilirdi.
"Abla ben şimdi annemgile gidip kalan eşyalarımı alacağım ondan sonra belki yazlıkdaki eşyalarımı da alırım arabamı getirdi demi korumalar. "
" Evet getirdile ama istersen daha sonra git kendini hazır hissetmiyorsan. "
"Yok boşver şimdi bitsin herşey uzatmanın bir mânası yok. "
" Tamam bitanem erken gel alışverişe , sinemaya falan gideriz belki yorgun olmazsan. "
" Bakarız. Hadi görüşürüz. "
" Görüşürüz. "
*%*%**%*%*%*%*%**%*%*%*%*%**%*%*
Babamgilin evinin önüne geldiğimde derin bir nefes alıp kapıyı çaldım. Kendimi hazır hissetmiyordum ama ertelemenin de bir anlamı yok.
Kapıyı hizmetlimiz Asuman açtı genç bir bayan idi o uüzden Asuman diye hitap ediyordum ona.
" Asuman annemgil içerde mi ? "
" Bahçeldeler Erva. "
O da bana Erva diye hidap ederdi bunu ben istiyordum. Ara sıra odama gelirdi sohbet falan ederdik. Benim için değerli birisiydi. "
Bahçeye gittiğimde annem ve babam kahve içiyorlardı. Yanlarına gittiğimde ilk annem beni fark etti ve hemen boynuma sarıldı. Aslında anneme karşı fazla bir kin beslemiyordum şu an suçu yoktu onun ama babama karşı çıkabilir di yapmadı. Sarılmasına karşılık vermedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YALANCISIN AŞIĞIM
ChickLitTesadüf eseri yolda karşılaşıp tam bir hafta boyu aynı ortamda birlikte kalıyorlar bir süre sonra aynı ortamda çalışacaklarını öğreniyorlar. İşte asıl macera şimdi başlıyor.Hayat onların karşısına ne gibi engeller çıkaracak nasìl karşı koyacaklar bu...