2

258 15 1
                                    

*POV Zack*

Главата ме болеше ужасно. Имах нужда от силно кафе. Снощната вечер, беше наистина щура. Помня как с Итън скочихме в басейна съвсем голи. Помня малката стаичка, в която пушихме. И другата стаичка, в която се чуках с поредната. Знам, животът ми е гаден. Толкова съм свикнал с този начин на живот, че вече се нуждая от него, нуждая се от всичко - алкохола, дрогата и секса. Аз съм си такъв и не мога да се променя.

Имах няколко пропуснати от Елена, гаджето ми. Какво искаше сега? С Елена излязохме няколко пъти и се чукахме. Оттогава тя разгласи, че сме заедно. Нямах против, да се мотаем заедно, а и да си призная я държа, защото е добра с езика.

- Зак, най-накрая. Толкова ли е трудно да си вдигнеш шибания телефон? - чух гласа ѝ в слушалката и извъртях очи.

- По-спокойно, Елена. Нали сега говорим, не е настъпил края на света.

- Все тая. С Меган и Джуди ще ходим в "Sparkle". Може да дойдете с Итън и Елиът.

- Да, добре. Ще дойдем. Кога е срещата?

- След половин час пред кафенето.

- Добре - казах и затворих. Елена започваше наистина да ме дразни. Напоследък е започнала да си мисли, че може да ми казва какво да правя. Трябва да ѝ покажа кой всъщност е шефът. Мръсни мисли, за това какво мога да направя с нея се появиха в съзнанието ми.

Слязох долу, за да видя каква бъркотия сме сътворили този път. За моя изненада, нямаше нищо кой знае какво. Имаше чаши в кухнята, както и фасове от цигари и трева. Обикновенните неща за след парти. Намерих Итън в малката стаичка, в която пушихме снощи, а Елиът беше в спалнята за гости, заспал в гардероба. Засмях се.

- Елиът - побутнах го леко, защото ме беше страх, че ако го стрестна ще се просне на пода. Той леко се размърда и отвори очи.

- Зак, какво по... - не успя да довърши, защото се озова на земята, с лице забито в килима. Не можах да сдържа смеха си, а Елиът ме погледна злобно. - Ще ми се смееш ли или ще ми помогнеш да стана?

- Извинявай, братле - казах, все още неспособен да спра да се смея. - Какво е станало снощи и защо спиш в гардероба?

- Играхме на шише, тук, в спалнята за гости. Падна се Браян да ме предизвиква. 7 минути в рая с Меган. Нямаше свободни стаи и решихме да се набутаме в гардероба. Бях толкова пиян и надрусан, че сигурно съм заспал преди да усетя рая - и двамата се засмяхме.

- Хайде, Итън ни чака долу. След малко тръгваме. Имаме среща с Елена и другите в кафенето до колежа.

Някак успях да замъкна Елиът долу. Беше се схванал, след като цяло нощ беше прекарал в гардероба. Преди да тръгнем се преоблякохме. Сложих си черни тесни тънки и бяла изчистена тениска. Обух си черните найкове и взех коженото си яке. Дадох на Елиът светли дънки и черна тениска. Итън вече ни чакаше.

- Хайде, момчета. Закъсняваме.

Качихме се в колата ми и потеглихме. След 15 минути бяхме пред кафенето, но момичетата никакви ги нямаше. Застанахме отпред и ги чакахме. След 10 мин ги забелязахме да идвам от към отсрещната улица.

- Закъсняхте - казах грубо.

- Зак, това красиво лице не се постига лесно, трябва време - каза Елена и ме целуна. Беше облечена с късо розово парче плат, което трябваше да минава за пола, бял потник с надпис и бели високи ботуши.

- Влизаме ли? - попита Итън, а аз само кимнах.

Седнахме близо до прозореца. Меган беше хванала ръката на Елиът. Чакай какво? Те да не би да са заедно, вече? Погледнах въпросително към Елиът, а той само вдигна рамене и се усмихна глупаво.

След като се настанихме, дойде едно момиче да ни обслужи. Изглеждаше толкова невинна. Докато взимаше поръчките не ни погледна нито веднъж. Имаше дълга руса коса. Тесните ѝ дънки подчертаваха идеално дългите ѝ крака, а гърдите ѝ изглеждаха греховно в този потник. Мисли за това как я чукам тук и сега, пред всички се появиха в съзнанието ми. Тръснах глава. Какво по...?

Когато донесе поръчките ни, забелязах татуировката на китката ѝ. Три малки птички. Изглежда тя забелеза, че гледам към ръката ѝ, защото веднага я скри зад гърба си. Погледнах към нея объркано и тогава чифт сини очи заключиха погледа си в моя. Тя прехапа долната си устна, а аз си мислех само как искам да засмуча тези устни. Представих си, как оставям следи по кожата ѝ, как тя крещи името ми докато я чукам силно. Мамка му! Какво ми ставаше?

Searing passion/Изпепеляваща страстWhere stories live. Discover now