*POV Rosalie*
Три месеца. Минаха три месеца откакто срещнах Зак. Три месеца, в който се виждахме почти всяка вечер. Понякога дори излизахме да се поразходим. Появяваше се късно вечер пред вратата ми, а на сутринта винаги изчезваше. Често се улавях в очакване, кога ще се появи и това ме плашеше. Все пак с него се разбрахме просто да правим секс. Без обвързване. Без чувства. Без проблеми.
В училище се подминавахме, като непознати. А вечер, сякаш се опознавахме отново и отново.Ето, още един ден отмина. Стоя в кафенето и чакам Том да заключи и да си тръгнем заедно.
След около 15 мин вече сме пред нас, заливайки се от смях. Том е наистина забавен, когато реши да се разприказва.
- Ще се видим утре - казвам и го прегръщам за довиждане.
- До утре. - помахва ми докато аз влизам в апартамента си.?
Когато стигам до него, виждам някой да седи до вратата. Приближавам се. Зак.
- По дяволите, Зак, изплаши ме. Защо седиш в полумрака?
- Здравей и на теб, Ро - усмихва се с онази негова усмивка, която кара коленете ми да омекнат.
- Какво правиш тук? Мислех, че днес ще се виждаш с баща си.
- Скарахме се. Реших да намина да видя какво правиш. - казва просто. Вече сме в кухнята и аз му предлагам кафе или нещо за ядене. - Гладен съм, но не за храна.
Скъсява разстоянието между нас за секунди и вече устните му оставят мокри следи по врата ми. Притварям очи от удоволствие. Ръцете му шарят по цялото ми тяло. Скоро съм притисната в стената, Зак ме повдига, а аз увивам краката си около него. Когато спира за момент го поглеждам в очите за кратко, преди да долепя устните си до неговите и да получа така желания допир. Мамка му. Липсваше ми това усещане. Меките му устни долепени до мойте, борещи се за надмощие.
Ръката му намира пътя си към клитора ми и започва да вкарва и изкарва пръстите си.
- Виждам, че си готова за мен - прошепва в ухото ми. Мамка му, мога да свърша само слушайки гласа му. - Искаш ме в теб, нали? Искаш да усетиш как те запълвам - казва сякаш прочел мислите ми.
Не разбирам кога се е отървал от дрехите си, но е факт, че стои полугол пред мен. След секунда усещам познатото усещане и удоволствие. Зак забързва темпото си, а аз не мога да сдържам стоновете си.
YOU ARE READING
Searing passion/Изпепеляваща страст
Roman d'amourТе бяха прекалено различни, но в същото време имаха и много общо. Тя беше обикновенно момиче, преживяло твърде много лоши неща. Той беше син на един от най-опасните хора в града, но също и човекът, накарал всичко в нея да гори.