Kemerle ağzıma vurduğunda daha güçlü bir çığlık attım canım yanıyordu, gözlerimden akan yaşlara engel olamıyordum.
Adamın bir anda yere yığılmasına şok geçirirken arkasından çıkan bir kızla 2. Şoku geçirirken buldum kendimi.
Gözlerimi kocaman oldu.
Gözlerimi alamıyordum elini uzattı.
''Benimle gel Diana''
Uzatmak istemeden elini tuttum.
''Te-teşekkür ederim''
"Koşmamız gerek elimi sıkı tut''
Neden diyemeden beni sürüklemeye başladı. Nefesim tükenmek üzereyken dışarı çıktık. Siyah bir Range Rover bizi bekliyordu.
Kapısını açtı ve binmemi emretti.Bindim ve donakaldım mavi gözleri sarı saçları, burnu bu çocuk tanrı gibiydi yani anlayacağınız din çıkarsa tapardım.
Elindeki sigarayı camdan dışarı atıp.
''merhaba'' dedi.
Kızardım sanki onu izlediğimi farketmiş gibiydi tanrım lütfen lütfen farketmemiş olsun.
Mavi gözlerine baktım, gözlerim maviydi ama onunkiler o kadar farklıydı ki.
''şey Merhaba''
Aldırış etmedi.
Aldırış etmemesi sinirlerimi bozmuştu. Tabi ben olsam bende beni umursamazdım haklıydı
NE DİYORUM BEN.
Camdan dışarıyı izlemeye karar verdim nereye gittiğimiz hakkında en ufak bir fikrim yoktu. Canımın yanmasıyla kolumu çektim.
Eliyle koluma dokunmuştu.
Soğuk sesiyle ''Ne yaptılar'' dedi. Kalp atışlarım hızlandı, ellerim istemsiz terliyordu. Bende mesafeli konuşmaya karar verdim sesimin onun gibi soğuk çıkmasına dua ederek. ''Sigara söndürdüler'' O anı hatırlamak istemiyormuşçasına gözlerimi yumdum. Yumduğum anda yaş aktı.
Ne ara gözlerim dolmuştu bilmiyordum.
''Seni evime götürüyorum orada güvende olacaksın ama bana katlanmak zorundasın '' deyip göz kırptı.
KALP KRİZİ GEÇİRİYORDUM.
Onun olduğu tarafa bakmayarak.
''pekala'' diyebildim.>>>>>>>
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GODFREY'S
Chick-LitKaranlık üzerime geliyor, sessizlik beni boğuyordu. Duvarların rengi siyahtı, bana verdikleri yumuşak beyaz battaniyeye daha çok sarıldım. Gözlerimi kapadım fakat gözlerimi kapamış olmam odanın zifiri karanlık olduğu gerçeğini değiştirmiyordu. Dud...