3. díl

151 24 0
                                    


Chlapci přišli pomalu do hlavní budovy. YongGuk se díval na blonďáčka a mlsně si olízl rty.
Blonďáčka to iritovalo, ale snažil se držet.

"Co se děje?" zeptal se ho hnědovlásek starostlivě.

Zelo jen kývl hlavou k černovláskovi a starší z chlapců chápavě pokýval hlavou.

"Tak...prosím o klid." přišel dovnitř vysoký blonďák - Kim Namjoon a za ním další vedoucí.

"Rozdělte se do týmů a dostanete odlišné pásky." řekl Namjoon a všichni tak udělali.

Zelo se neochotně vlekl za GDm mezitím co všichni už měli světle modré pásky. G-dragon mu ji dal na zápěstí a naklonil se k němu.

"Ty ses mi líbil obzvlášť. Nezklam mě." vzal ho za bradu a pak mu prstem přejel po špičce nosu.

Blonďáček hned zrudl. Sklopil pohled a šli zase do svých chatek. Měli hodinu volno a pak jim znovu začíná dosti nabitý program různými aktivitami.

"Hele, co ti pak říkal GD. Proč na tebe i hrabal?" zeptal se zvědavě starší chlapec, když přišli do pokoje.

"Co je ti do toho?" pokrčil Zelo rameny a sedl si na postel.

"Lásko..." přešel k maknaemu černovlásek.

"Ty budeš prostě můj. Žádný GD na tebe nemá nárok." stlačil chlapce na postel a sklonil se k němu trochu blíž.

"Jsi tak nevinný Zelo." špitl Guk a palcem přejel po spodním rtu velice vyděšenému chlapci.

Starší ho opravdu lehce políbil a pak vstal.

"Ty jsi jen můj. Zapamatuj si to. Zatím." mávl jen starší při svém odchodu z chatky.

Junnie se posadil a složil si obličej do dlaní. Bylo mu z černovláskovy přítomnosti divně. Vždy se mu rozbušilo srdce jako by každou chvílí mělo vypovědět svou službu.
A když se ho dotkl, v jeho těle to bylo jako výbuch sopky z které se poté valila horká láva. Jeho tělo bylo v jednom ohni.

Chlapec nevěděl, co s tím má dělat.
Nechtěl to tak.
Rozhodl se. Zapomene na něj. Bude ho ignorovat.

"Zeloooo, jsem lesní víla." vykřikl JongUp a proletěl se po pokoji.

"Umm...co jsi měl?" zasmál se blonďáček.

"Vlastně jen...cukrrrrrrr!" vykřikl a zase začal lítat po pokoji.

"Uppie Hyung." zakňoural Zelo a zatvářil se roztomile.

"Ano Junnie můj?" zeptal se ho hnědovlásek a omotal mi ruku kolem krku.

Na to do pokoje přišel i poslední člen, kterému tento pokoj také patří.

"Prosím, chovej se normálně. Pro mě, ano?" objal ho blondýnek.

"No dobře, když si to přeješ ty princátko moje." usmál se starší a dal mu pusu na rty.

Ano jednomu to nevadilo. Byli na to zvyklí. Vyrůstali s tím.
I když na některých místech by se Zelo nejraději propadl do země.

"Hele, jdu se seznamovat tak...ahojky." přitiskl so Zela k sobě jako plyšáčka a pomazlil se s ním.

Chytil ho za bradu a dal mu pusu na tvář. Černovlásek je nenápadně pozoroval a myslel, že hnědovláska zabije.
Asi si s ním bude muset později promluvit.

"Ty s ním něco máš?" zeptal se Guk lhostejně a koukal se do svého mobilu.

"Cože?! Nikdy! Je to můj kamarád od dětství. Tohle dělá hodně dlouho. Ale je bi, takže..." pokrčil rameny blonďáček a sedl si na turka.

Letní Tábor ✔Where stories live. Discover now